Heren,
Ik zou jullie hulp bij het volgende probleem erg waarderen.
Firefox, Google Chrome, Skype en een computerspel die lopen vast om de 10 seconden per minuut (ongeveer), eigenlijk bijna elk computerprogramma. Ik weet niet waaraan dit ligt, en vaak kan ik firefox en chrome niet eens opgestart krijgen. Maar met internet explorer kan dit wel en heb ik dit probleem ook alleen dan veel minder (om de 2 minuten dat het 10 minuten vast staat).
Normaal is mijn oplossing: format C en herinstalleer windows, maar ik heb geen windows 7 cd (wel de key). En ik heb ook geen backup van mijn oude staat toen alles nog goed liep. Dus hoe kan ik dit nu oplossen?
Wat ik al wel gedaan heb:
AVG scan (volledige computer)
Malware bytes scan (volledige computer)
Windows security essentials scan (volledige computer)
Gedefragmenteerd (C schijf)
Registry cleaner over register laten werken
Ik hoop dat jullie nog een suggestie willen/kunnen geven
Ik zou jullie hulp bij het volgende probleem erg waarderen.
Firefox, Google Chrome, Skype en een computerspel die lopen vast om de 10 seconden per minuut (ongeveer), eigenlijk bijna elk computerprogramma. Ik weet niet waaraan dit ligt, en vaak kan ik firefox en chrome niet eens opgestart krijgen. Maar met internet explorer kan dit wel en heb ik dit probleem ook alleen dan veel minder (om de 2 minuten dat het 10 minuten vast staat).
Normaal is mijn oplossing: format C en herinstalleer windows, maar ik heb geen windows 7 cd (wel de key). En ik heb ook geen backup van mijn oude staat toen alles nog goed liep. Dus hoe kan ik dit nu oplossen?
Wat ik al wel gedaan heb:
AVG scan (volledige computer)
Malware bytes scan (volledige computer)
Windows security essentials scan (volledige computer)
Gedefragmenteerd (C schijf)
Registry cleaner over register laten werken
Ik hoop dat jullie nog een suggestie willen/kunnen geven