Applicaties van bureaublad naar startscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joelle99

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2015
Goedemiddag,

ik heb vandaag waarschijnlijk iets doms gedaan. Ik wilde Word, Exel, Powerpoint en One Note op mijn bureaublad zetten, leek mij niet moeilijk dus ik zocht de map op en ik sleepte ze naar mijn bureaublad. Ik heb er natuurlijk nooit aan gedacht dat ik een snelkoppeling had moeten maken... Nu ik ze niet meer in de map heb staan zijn ze onvindbaar op mijn startscherm waar ze graag weer wil hebben. Heeft iemand een idee uit welke map ze zouden kunnen komen en of het werkt om ze terug te stoppen in die map?

Ook heb ik een probleem met de balk aan de rechter zijde van het beeldscherm, als je normaal de wel bekende beweging maakte met de muis in de rechter bovenhoek kreeg je die balk te zien. Vreemd genoeg krijg ik deze op geen enkele manier tevoorschijn, iemand een idee wat dit kan zijn?

Tips graag!

Sleep de programma's van je bureaublad naar deze map:
C:\Program Files\Microsoft Office\Office15
en maak dan snelkoppelingen op je bureaublad.

Dan kan je ze weer op je startschem zetten.

Heb ik gedaan, maar ik kan ze vervolgens niet terug vinden op het startscherm of in het menu daar, ik heb overigens geen office15 maar één oudere variant. Maakt dit misschien uit?

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is geen office 15, zo heet alleen de map.

Ga naar je startscherm,
druk op jet pijtlje naar beneden linksonderin
type rechts boven, word, powerpoint etc.
rechter muisklik "Aan start vastmaken", dat doe je bij ieder programma en dan heb je ze op start én op je bureaublad

Als dit niet werkt kan je dan zeggen welke office je hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan