Application Blocked by security settings

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft, zover ik kan zien, niets met Java te maken maar met Security Application Block
Zie ook dat je blijkbaar dssearch aanroept, wat een zoektocht door Active Directory is, vandaar mijn idee van hierboven bij je probleem.

Je informatievoorziening is trouwens onder de maat: Je vermeldt er niet bij hóe je bij die foutmelding terecht bent gekomen. [Link die je hebt gebruikt, zelf gemaakte (of voor je ontwikkelde) custom software, een standaard rapportage functie in Windows XXX etc.]
Gegeven wat ik hierboven al voor je in beeld heb gebracht zou ik vermoeden een of andere custom ontwikkelde web-based applicatie.

Tijs.
 
Het probleem ontstaat bij het opvragen van de help file van een programma. Het programma zelf loopt correct maar aanroepen van een willekeurige zoekopdracht in de help levert de fout op.
 
Dan is dat zo'n .CHM help file, met HTML elementen erin. Ik zou de leverancier/helpdesk van de software gaan vragen waarom de help file deze melding genereert.

dssearch.htm is blijkbaar een veelvoorkomend html bestand in CHM help files, dus mogelijk is de aanroep daarvan geblokkeerd (ook al zegt je foutmelding alleen dssearch , niet dssearch.htm).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan