Application data in een application data in een applicationdata (en dat nog 5 keer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Hallo allemaal,

Ik gebruik nu al even Windows 8. Ik heb mijn computer opgedeeld in 2 harde schijven. Een C:\ van 40GB, voor de OS, en meer niet.
Dan nog een D:\ van 450GB, voor alle programma's etc.

Alleen nu heb ik op mijn C:\ schijf maar 2GB over. Dan gebruik ik een programma als Advanced System care, en kan je kijken welke mappen er zo groot zijn.
Dan is er eigenlijk maar 17GB gebruikt, en is de overige ruimte mysterieus verdwenen.

Nu heb ik een map, application data, en daar zitten mappen in van application data, en in de map application data zit nog een map application data, met weer de normale bestanden in, en dat een aantal keer, zeg maar... 10 keer!
Ik kan de map alleen niet verwijderen, en er normaal niet inkomen, alleen met Advanced system care.
Deze map is dan ook behoorlijk groot, als er 10 keer een map in een map staat.

Hoe is dit op te lossen?
Ik had windows 8 al is opnieuw geinstalleerd, toen had ik dit probleem al, maar nu verschijnt het weer...

Hallo,

Voor de schrijf ruimte kun je kijken of alles wel is toegewezen. Dit doe je door naar onder linker hoek te gaan en op de rechtermuis knop te klikken. Daarna kies je schrijfbeheer. Kijl welke schrijf het is, meestal schrijf nul, en dan kan er staan niet toegewezen ruimte. Je kan er voor kiezen om een nieuwe partitie aan te maken, maar ook of je een van de bestaande partitieis wilt uitbreiden.

Een map zelf telt eigenlijk voor geen ruimte, dus daar kan het niet aan liggen.
Het kan zijn dat er veel en/of grote bestanden in staan.

De app..data map zelf weet ik nu niet. Maar dat zoek ik nog wel op voor je.

Succes

Mvg,

Martin de Groot

Alle schijfruimte is toegewezen, dat is het probleem niet. Ik kan hem uiteraard uitbreiden. Maar mijn C:\ is 40GB groot, dat zou genoeg moeten zijn voor alleen Windows!

Dat deze map zich telkens aanmaakt, komt door junction folders en permissions.
Ik weet alleen niet hoe ik het moet oplossen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan