App's downloaden PROBEEM!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MissGichellex

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2012
Hallo,
ik heb 3 gig vrij op me mobiel. Dan wil ik een app downloaden en dan zegt hij onvoldoende capaciteit geheugen ofzoiets? Maar mijn interne geheugen raakt juist heel snel vol en daar slaat hij de apps als eerst op een dan pas kan ik ze verplaatsen naar mn sd kaart. Wat moet ik doen help?

Alvast bedankt!

Dat heeft mijn zoon ook gehad met zijn mobiel, hij is terug gegaan naar de winkel die hebben hem opgestuurd voor reparatie en nu werkt hij weer goed

Maar is daar geen manier voor door iets te veranderen aan de instellingen of dingen te verwijderen?

nee want hij had al haast niks er op staan en kreeg toch die melding. ze na het plaatsen van een grotere kaart kreeg hij de melding. in de winkel zelf konden ze het niet oplossen

Bekend probleem met HTC en je zal hem terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een Backup van je contacten en dergelijke via HTC sync !!

Ja dat had ik ook.
Ik heb een custom rom geïnstalleerd en nu werkt hij weer als een zonnetje :D (Desire)

@menno, ben bang dat dat een beetje te ver gaat voor deze dame !!
Je hebt er software bij met de naam HTC Sync waarmee je heel eenvoudig een Backup kunt maken van je hele telefoon. Als je dat gedaan hebt kan je via je instellingen menu je telefoon terug zetten naar de fabrieks instellingen en zet je de Backup weer terug.
Hoe het precies ( dus stap voor stap) gaat kan ik je niet vertellen want heb even geen HTC bij de hand nu !!

Nee, is een programma wat je moet downloaden !! Die installeer je op de PC en je kan los gaan ;-)

Htc sync werkt niet

Ik heb heel erg weinig geheugen op me mobiel en zou graag meer willen (htc chacha) ik heb 3 gig geheugen vrij en als ik een app download geeft hij aan dat ik onvoldoende opslag capaciteit. Dus zei iemand dat ik me mobiel opnieuw moest instellen iets met fabrikants dingens. Dus zeiden ze dat ik hem ook moest backuppen. Maar dan moest ik Htc Sync downloaden maar hij wil niet verbinden met me laptop en heb alles geprobeerd! wat moet ik doen

a. Installeer HTC Sync
b. Start HTC Sync
c. Ontgrendel je HTC
d. Sluit je HTC aan op de pc via USB
e. Geef op de HTC aan dat je HTC Sync toegang wilt geven. Dus niet een van de andere opties kiezen op je HTC.
f. In de HTC Sync software aangeven: Verbinding maken (als dat al niet automatisch gebeurt).
g. Er wordt een naam aangegeven voor de gevonden HTC. Accepteer die.

Succes,

Tijs.

Dan weet ik het niet. Vanmiddag nog met HTC Sync gewerkt op een Wildfire, en het werkte prima en precies zoals ik het hierboven aangaf.

Hopelijk komen anderen nog met tips, dan.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan