apps naar sdkaart op galaxy tab 3 7,0 inch

Status
Niet open voor verdere reacties.

musaneter1

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Ik heb een galaxy tab3 7inch en ik heb er nu navigon opgezet om te reizen maar nu kan ik via instellingen applicatiebeheer normaal apps op sd zetten maar dat lukt niet want zij de knop niet

hoe kan ik apps na sd zetten als er root nodig is wil ik een uitleg die tab root zonder pc

Sommige appmakers hebben hun app zo gebouwd dat deze niet naar de SD-kaart verplaatst kan worden. De reden is dat als jouw SD-kaart heel langzaam is dat de app dan ook langzaam zal zijn. Gebruikers klagen dan dat de app langzaam werkt terwijl het aan de SD-kaart ligt. Bovendien zullen sommige gegevens niet veilig zijn op de SD-kaart (bank-apps etc.)

Uiteraard is het wel mogelijk maar dan moet je tab geroot zijn en heb je toch echt een PC nodig.

Djjochem ik snap het wel maar enigste apps die op sd moeten zijn is candy crush & candy crush soda soga & navigon (navigatie)

Ik wil hem wel rooten via pc (als het via odin moet want ooit voa daar 4.0 rom op s2gezet en 4.1.2 op s2) maar ik heb ooit via een Zip file van de telefoon model op me telefoon gezet en toen de 3knopen ingedrukt en via recovery mode met die zip file na update gegaan en geupdate toen superuser via een apk geinstalleerd (nu kan je hem indien root via google play installeren) en toen link2sd opgezet en toen via link2sd paar apps die met tele mee komen dus vast staan verwijderd met link 2sd

Ik dacht of het ook met een zip file alleen kon maar zo te zien niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan