Apps verwijderen via Play Store

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Ik lees op nogal wat websites, dat ik apps uit mijn lijst op Play Store kan verwijderen. Ik lees, dat je dan op de app moet klikken en dan heb je een button "Verwijderen’en een button "Installeren/Geïnstalleerd". Maar ik heb de button verwijderen niet? Het gaat om nogal wat apps die ik op mijn oude telefoon had, dus ik kan ze niet met mijn huidige telefoon verwijderen.

Hoi hoi Het Hof ( Bergen ? :D )

Veel makkelijker voor andere gebruikers zou kunnen worden als je jouw type van je Verreleuter aangeeft :(

Andres ...... misschien wil je op deze manier proberen ? ==>> KLIK

Laatst bewerkt:
Mijn wat?

Maar als je mijn telefoon bedoelt, een Samsung A3. Ik wist niet dat dat wat uitmaakte voor de Play Store?

De link heb ik ook gevonden, maar ik heb die button "Verwijderen" dus niet.

Hoi hoi Het Hof ( Bergen ? :D )

Veel makkelijker voor andere gebruikers zou kunnen worden als je jouw type van je Verreleuter aangeeft :(

Andres ...... misschien wil je op deze manier proberen ? ==>> KLIK

Beste ROYONIX,

Graag een volgende keer wat duidelijker zijn, een Verreleuter zegt me helemaal niets.

Beste Het hof

Over welke apps gaat het hier? Voorgeinstalleerde apps kan men standaard niet verwijderen enkel uitschakelen. Andere zelfgeinstalleerde apps kan je ook eens verbonden hebben met apparaatbeheerders. Zo denk ik aan scanners, lockscreens, track-apps enz. En zul je ze eerst bij apparaatbeheerders moeten verwijderen vooraleer je de app zelf kan verwijderen.

Laatst bewerkt:
Beste ROYONIX,

Graag een volgende keer wat duidelijker zijn, een Verreleuter zegt me helemaal niets.

:( Och dus weten jullie dat niet ?? :(

Die heb ik van mijn buurman hier Limburger is .....:o hij zei dat die verreleuter een telefoon is ... ( mijn excuses ! ) ..zal nooit meer naar buurman luisteren :(

Beste Het hof

Over welke apps gaat het hier? Voorgeinstalleerde apps kan men standaard niet verwijderen enkel uitschakelen. Andere zelfgeinstalleerde apps kan je ook eens verbonden hebben met apparaatbeheerders. Zo denk ik aan scanners, lockscreens, track-apps enz. En zul je ze eerst bij apparaatbeheerders moeten verwijderen vooraleer je de app zelf kan verwijderen.

Ik bedoel de gewone apps, zoals Buienradar, Algemeen Dagblad etc.

1) Probeer het volgende met play store : Wis het cache van je Google Play Store app via telefooninstellingen > Apps > Google Play Store > Cache wissen en ook Gegevens wissen. Probeer hierna of je de applicaties nu kunt verwijderen. Dit lost in de meeste gevallen wel de play store problemen op. Indien dit niet lukt kunt u altijd een unninstaller app installeren zoals deze (andere mag ook) : https://play.google.com/store/apps/details?id=bazinga.uninstaller&hl=nl en daarmee de gewenste apps proberen te verwijderen. Daarmee zijn de play store problemen misschien niet opgelost maar bent u wel al van deze apps af.

2) Ik ga dit gewoon ter controle vragen om bij apparaatbeheer te gaan kijken, dat kan je bij instellingen > beveiliging vinden normaal. Normaal zou je een lijste moeten tegenkomen met apps een een vinkje daarnaast. Als daar apps tussenstaan waarvan jij ze weg wilt dan haal je dat vinkje daar van weg. Staan daar geen apps tussen die jij wilt verwijderen kunnen we dit al uitsluiten.

Hou me zeker op de hoogte van het resultaat! :thumb:

Laatst bewerkt:
Deze app is hartstikke goed!

Ik moet zeggen, dat ik steeds gedacht heb dat ik apps kon installeren in de Play Store met de computer, maar óók daar kon verwijderen. En dat kan dus niet. Ik ben er dus uit. :)

Klopt, alleen had je dat eigenlijk wel bij de vraag van in het begin moeten vermelden dat je via PC apps wou verwijderen. Ik dacht dat je alles via je je mobieltje deed en heb dus dit over het hoofd gezien. Ben blij dat het opgelost is! :D

Helemaal met je eens. Ik dacht dat Play Store een website was. Mis dus. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan