Apps werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin12th

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Beste Forum,

Ik heb nog steeds problemen met mijn laptop.Ik kan sommige apps niet openen oa windows store en internet explorer. Soms kan ik een app gebruiken en dan opeens doet tie het niet meer. Voor wat betreft Store App die kan ik niet eens verwijderen. Ik voel mij echt een digibeet dat ik in het meest gebruiksvriendelijke besturingssysteem in het begin al vastloop. Maar ik heb geen zin om al direct een systeem restore te doen . Er moet toch een makkelijkere oplossing zijn. Op de sites zie ik wel soortgelijke problemen maar geen oplossing.
Wie gaat deze uitdaging aan ik ben je dankbaar.

Robin

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer eens systeemherstel, en herstel naar een punt toen je nog nergens last van had.

Hallo Stein, ik heb een systeemherstel uitgevoerd die niet helemaal goed gegaan is ivm een active virusscanner. Het duurde erg lang, maar...het functioneerd nu wel goed . Kan de apps weer openen muv internet explorer.
Nog een vraagje bij Apps die ik installeer en die wel werken krijg ik een melding "in behandeling"wat betekend dit?
bedankt voor het meedenken (systeemherstel)

groet Robin

Ik ben zelf nog niet helemaal op de hoogte van Windows 8, maar volgensmij betekend dit dat de app die je probeert te gebruiken aan het installeren of aan het updaten is.

Stein

Ik denk het ook in ieder geval zie ik de melding niet meer. Ik ben nog niet overtuigd over de toegevoegde waarde van WIn 8 t.o.v. Win 7.
In ieder geval kan ik weer verder.
Bedankt voor jouw hulp Stein.

tot ziens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan