apps zetten ops 4.2.1 op iphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartschenk

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
hallo allemaal,

ik heb een vraag, kan je ook oudere apps op je iphone 3g zetten?
want ik heb deze telefoon net nieuw en an er geen apps opzetten. als ik hem wil updaten dan zegt hij: ''deze versie van de iphone-software (4.2.1) is de nieuwste versie. :(
dat is behoorlijk irritant. dus mijn vraag is of ik ook oudere versie's van apps op mijn iphone kan zetten?

Bedankt, Bart

ik heb al iets gevonden, maar weet nog niet of het werkt.
want als je oudere apps wilt downloaden zoals skype dan kan dat niet, dan geeft itunes een foutmelding.
maar dan moet je je iphone jailbreaken (met Redsnow). als je dat gedaan hebt dan staat er op je iphone als het goed is Cydia.
die moet je hebben. die open je en als je dat gedaan hebt dan kan je bataalde apps downloaden maar dat hoeft niet perse.
dan moet je weer naar itunes gaan en dan moet je een app van bijv. 3.1.3 er inzetten. dan gaat de app installeren en dan kan die als het goed is dan wel op je iphone gezet worden. :)
want itunes die heeft een beveiliging voor apps die niet in itunes staan, en die crack je met Redsnow.

ik hoop dat ik jullie/u hier ook mee geholpen heb! (ik weet dus nog niet zeker of het werkt).
veel succes ermee. :d

Bart

ik heb hem zelf ook geprobeerd om hem te jailbreaken maar dat was niet gelukt alle 5x gedaan ik moets elke keer de iphone herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan