• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Arbeidsregistratieprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

A en A

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2007
Berichten
2
Hallo,
Binnenkort wil ik een klein bedrijfje opstarten. Om mijn adminestratie goed te doen, heb ik een arbeidsregistratieprogramma nodig. Aangezien de opstart al het nodige vraagt, moet het een eenvoudig en gratis progamma zijn. Waarschijnlijk is er ooit al iets met excel gemaakt.

Wie kan mij helpen.


Met vriendelijke groet, Jan.
 
heb ik een arbeidsregistratieprogramma nodig

Jan, ik ben bang dat je toch wel wat meer informatie moet geven voordat je een reactie krijgt. Wat bedoel je met een "arbeidsregistratieprogramma"? Iets waarin je je uren gaat bijhouden en waar je die aan besteed hebt?
 
arbeidsregistratie

In deze spreadsheet (of andere vorm) had ik graag de volgende punten;

NAW gegevens van het personeel
Leeftijd en indiensttreding
Een tabel met de beloning per leeftijd (er komen scholieren in dienst)
Cummelatieve uren
Totaal bruto loon
Cummelatief aantal werkdagen
Cummelatief loon

De verloning gaat per 4 weken, dus moet daar een optelling van zijn.
Er moet op een appart blad een overzicht komen van de medewerkers met de gegevens van;
Het aantal uren in een periode.
Het aantal werkdagen in een periode
Het brutoloon in een periode
Het brutouurloon in een periode.

Met deze waslijst aangegevens kan ik een overzicht maken van de arbeid, zodat deze verwerkt kunnen worden.

Met vriendelijke groet, Jan
 
voorbeeldbestandje

Hej Jan,

anders plaats eens een (excel)bestandje, ontdaan van gevoelige info, met wat je nu al hebt.

op het forum is het niet de bedoeling dat we alles voor jou gaan maken.

we willen je uiteraard wel helpen met het oplossen van problemen waar je tegenaan loopt.

met vriendelijke groeten,

Oeldere
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan