arcade de luxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

peetje13

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2010
ik heb een acer 6530G, nu kan ik geen dvd s afspelen via het home cinema systeem. in het scherm komen wel c, d en e, maar geen dvd en hd speler. waar kan de fout zitten. xxxx

even erbij zeggen welke besturingssysteem erop zit :)
denk Windows vista right?

ik zal zo even niet de oplossing weten op je vraag.
maar heb je geprobeerd eens muziek cd's te draaien op laptop?
even kijken of die wel werken...

ja het spul draait op vista, en muziekbestanden kan ik van de harde schijf afspelen met arcade. maar doe ik er een dvd of cd in de speler dan niet via arcade, wel via mediaplayer en vlc. rara. bedankt voor de reaktie;)

nee ik bedoel muziek cd's dus niet vanaf je harde schijf

via je windows media player moet hij hem ook kunnen afspelen.
al geprobeerd?

arcade

ja wel via media player, trouwens dvd en cd, orgineel of niet orgineel. maar alleen cd kan afgespeeld worden met home theater, niet een dvd. dit systeem is arcade de luxe. let op, in het menu staat bij het afspelen van een cd, wel de speler aangegeven, maar bij een dvd afspelen niet. natuurlijk kan ik beiden afspelen met media player maar ik heb dan niet de functies die bij home theater wel zijn. ik ben bang dat ik de driver kwijt ben tussen de afspeler en arcade instellingen. ben een ei hoor denk dit zomaar. bedankt nogmaals voor de reaktie.:o

tegenwoordig hoef je geen drivers meer te downloaden voor dat soort dingen...
gomplayer / vlc player heb je genoeg aan..
ik heb dat gezeik ook vaak hoor...
als ik een dvd echt niet kan afspelen dan gebruik ik avs dvd player werkt altijd maar soms ook wel slecht. die laat ik dan ook altijd als laatste keuze...
helaas zijn ze gestopt met deze player, dus zal je hem ook nergens anders vinden... jammer want het is best een goed ding...

Laatst bewerkt:
ok, ik heb nl wel problemen met vlc en media player. lopen niet perfect. stotteren en zo. home theater geeft gewoon een mooier geluid en buiten dat is toch leuk als ook de opties werken? dus jij heb daar ook geen oplossing voor? geeft niet hoor zoek gewoon verder. xxx;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan