rayadam1973
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 aug 2013
- Berichten
- 30
Mijn ISP is Ziggo.nl en hebben voor mij hun modem in Bridge gezet. Mijn T-Link Archer AC1750 is nu leading
Nu heb ik een probleem met mijn email.
Deze blijft op het POP3 Account staan en wordt niet doorgestuurd naar Outlook of mijn Synology NAS (IMAP).
Alles blijft netjes op de webmail hangen en wordt niet doorgestuurd.
In de T-LINK Archer heb ik de desbetreffende poorten al geforwarded en heb ik ook geprobeerd met disablen van de firewall, maar geen resultaat
Ik heb dit probleem al besproken met Synology en die zeggen "We’ve checked the domain address and seems there are some problems with the Reverse DNS"
Na dit verhaal heb ik met Ziggo gebeld maar die zeggen, ons modem is allen maar een doorgeefpunt, wij kunnen hier niets mee.
Heb geen idee waar nu de fout zit
Nu heb ik een probleem met mijn email.
Deze blijft op het POP3 Account staan en wordt niet doorgestuurd naar Outlook of mijn Synology NAS (IMAP).
Alles blijft netjes op de webmail hangen en wordt niet doorgestuurd.
In de T-LINK Archer heb ik de desbetreffende poorten al geforwarded en heb ik ook geprobeerd met disablen van de firewall, maar geen resultaat
Ik heb dit probleem al besproken met Synology en die zeggen "We’ve checked the domain address and seems there are some problems with the Reverse DNS"
Na dit verhaal heb ik met Ziggo gebeld maar die zeggen, ons modem is allen maar een doorgeefpunt, wij kunnen hier niets mee.
Heb geen idee waar nu de fout zit