archief heeft onbekend formaat of is beschadigd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

enje

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
29
ik heb laatst op nieuwserver een bestand gedownload (een iso zit er in)

ik krijg dit als ik open met winrar.
archief heeft onbekend formaat of is beschadigd.

de par bestanden ook al gebruikt maar hij blijft dat aangeven.

iemand een solution?( heb al winrar opnieuw geinstalleerd, 3x opnieuw gedownload en herstelt met quikpar en winrar zelf niks werkt)
 
Wat voor extentie hebben de gedownloade bestanden?
 
volgens mij kun je hiervoor het beste isobruner gebruiken.
 
je kan het bestand ook opnieuw downloaden of anders de parts proberen te maken
 
de extensies zijn rar waar een iso in zit dat is duidelijk (als ik van de rar naar iso wil geeft hij dus dat aan van dat beschadigt zijn)

en ik heb al meer bestanden zo gedownload van nieuwserver maar die doen precies hetzelfde als deze.
dus ik dacht mischien ligt het aan winrar of me pc? (het is een nieuwe pc 2 weken oud met windows vista 64 bit)
 
Laatst bewerkt:
Same problem...

Hallo,

Ik krijg dezelfde foutmelding te zien. Het vreemde dat - ongeacht welk bestand ik download - de bestandgrootte van de rar-file zeer klein is. In mijn geval dus 12.38kb.

Is er ergens een spyware op de pc die steeds een beschadigd bestand linkt aan de download?

Ik ben ervan overtuigd dat de bestanden veel groter zijn, aangezien er verschillende anderen deze bestanden hebben gedonwload.

Alvast mijn dank...
 
Herstllen

Je moet dubbelklikken op de rar dan bekom je een schermpje met dat probleem en een acherm met allen een matje met 3 puntjes klik op dat mapje met die puntjes. je zit in je map daar moet je je rar zien staan klik erop en dan vanboven op herstellen dan komt het volgende:
druk op ok
dan wachten tot hij 'gereed' zegt of iets anders
dan staat er alleen een knop afsluiten klik daarop in je map staat er nu ... .rar
en fixed ... .rar
klik op fixed dan uitpakken en klaar !
:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan