Archiefmap OE 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJV

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Berichten
201
Hallo,

Ik wil de archiefmap (Extra, Opties, Onderhoud, Archiefmap, Wijzigen) instellen op de standaardlocatie:

C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{BDA06303-4FE2-47DA-B536-90D3F1888056}\Microsoft\Outlook Express

Echter, als ik deze map wil selecteren blijf ik steken bij de map met de lange code tussen accolades. Ik kan hierbij niet meer kiezen voor Microsoft\Outlook Express.

Via de verkenner kan ik deze map zonder problemen bereiken.
Iemand enig idee??

Vast bedankt voor de reactie.
Groet, Pieter-Jan
 
Ik weet niet of je het een idee vind maar..........waarom zo moeilijk?
Die archiefmap kun je het beste een plek geven bij je documenten of op een plek die niet verdwijnt als je gaat formatteren.
Heb je meerdere schijven dan op de schijf zonder Windows.
Heb je die niet?
Maak dan een kleine partitie aan.
Zo raak je nooit de belangrijkste dingen kwijt.
Een partitie met de naam: mijn documenten b.v.

Ik garandeer je............doe je het anders dan vergeet je ze toch een keer. En ik kan het weten ;)
 
Wel een idee en een goeie tip maar ik blijf toch benieuwd naar de oplossing voor het feit dat de standaard dir. niet gevonden kan worden.......??

Dus, tips zijn nog steeds welkom.

Groeten, PJ
 
Is er nog iemand met een antwoord op m'n vraag?

Vast bedankt.
Gr. PJ
 
Er zit bij jou iets niet goed of je hebt een andere Windows.
Zojuist heb ik mijn locatie veranderd in de jouwe en dat ging goed tot en met dat nummer van identities. Ik kon daarin opslaan. De mappen Microsoft en Outlook Express bestaan bij mij niet.
Ik heb XP.
 
ik heb ook XP en de mappen Microsoft en OE zijn standaard de mappen waarin de bestanden worden opgeslagen. Op m'n 2e PC met XP is dit ook het geval. Ik las dat jij al zelf voor een andere map had gekozen. Zijn de oorspronkelijke mappen vervallen?
 
Zo werkt Windows meestal niet maar wie weet.
Ik werk al zo lang met een andere plek dat ik het niet zou weten.
Wil je precies, precies, precies :) daar staan? Kun je niet een nieuw mapje in de buurt maken. Jij bepaalt tenslotte waar je het wilt hebben.
Bij de volgende format loopt het misschien wel.

Heb je het trouwens in de hoedanigheid van admin geprobeerd?
 
Bedankt voor je reacties Elisa,

Het is geen halszaak maar ik ben soms nieuwschierig naar hoe e.e.a. in elkaar steekt.
Ik houd m'n alternatieve map en laat het verder voor wat het is.

Groetjes,
Pieter-Jan.
 
Kijk nog eens of je wel rechten hebt voor die map.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan