archiefmappen verwijderen in Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
502
Vandaag mijn computer geformatteerd (gisteren alles gebackupt) en bij het installeren van Outlook 2003 ging het mis. Nadat ik het programma had geínstalleerd, liet ik via Bestand - Importeren en Exporteren mijn backup erop los. De eerste keer mislukte het en de tweede keer ook. Nu zit ik met tig keer dezelfde bestanden en een aantal keren "Archiefmappen". Ook kan ik mijn Adresboek niet meer benaderen! Een zootje dus. Hoe los ik dit op? Ik heb het hele Officepakket al twee keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar steeds komen de oude instellingen terug. Bestaat er misschien een tooltje dat een oude installatie van Office definitief helemaal uit het register verwijdert, of is er een andere oplossing? Alvast dank voor de hulp!
 
"deze account of dit type adreslijst bestaat al en kan niet twee keer ...............

Ik heb het probleem voor een deel opgelost, m.a.w. ik heb alle overbodige archeifmappen e.d. kunnen verwijderen. Alleen blijft er nog één probleem over: Ik kan mijn adresboek niet openen. Als ik op het adresboek klik, krijg ik de volgende mededeling:

"deze account of dit type adreslijst bestaat al en kan niet wee keer worden weergegeven"

Het gevolg is dat ik geen adressen kan selecteren. Hoe los ik dit op???????????????:confused:
 
Ik heb het opgelost! Via Extra - accounts - adresboek verwijderen en later toevoegen!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan