Archieven bewaren in D of E schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Hoewel ik al een tijdje een D en E schijf heb om o.a. te backuppen heb ik dit bij OUTLOOK nog steeds niet gedaan.

Weet iemand hoe je dit precies doet?

:)

Hallo JHeroen.....heb het tooltje gedownload en geopend. Betekent dat nu dat alles hier in staat of moet je daar nog wat voor doen of gaat dat automatisch?

Geplaatst door PJnijm
Hallo JHeroen.....heb het tooltje gedownload en geopend. Betekent dat nu dat alles hier in staat of moet je daar nog wat voor doen of gaat dat automatisch?

alles hierin staat?
je bedoeld in de .pst file?
daar staat iig alles van outlook in agenda contactpersonen mail etc

Ben misschien een beetje dom, maar hoe zie je dat dan? Ik heb dit gedownload dus naar de D schijf waarin je drie files ziet:

LAUNCHER.EXE
pfBackup.exe (die ik heb geopend)
pfBackup.msi.

Maar waar zie je nu die archieven staan? Je adressen etc.

Je kan (is het veiligste) het beste de .pst bestanden localiseren en deze handmatig backuppen of inpakken. Dan ben je ook niet afhankelijk van een extern programma en kan je dus altijd bij de bestanden..

Ik zal er nog eens goed na kijken, blijkt toch wat lastiger te zijn dan alleen dat bestand te downloaden.

Geplaatst door PJnijm
Ik zal er nog eens goed na kijken, blijkt toch wat lastiger te zijn dan alleen dat bestand te downloaden.
echt niet
bestandje installeren
outlook openen
onder 'bestand' staat reservekopie
dat klik je aan
geef aan waar de backup heen moet en wat de frequentie moet zijn
klaar
kind kan de was doen

Hmm begrijp er nog niet veel van hoor Jeroen. Ik bedoel als dat er al staat onder Outlook dan was dat download bestand toch niet nodig of wel??? Verder zie ik dat ie alles opslaat in C. Niet zo handig dus. Omzetten na D dan????:(:confused:

Heb hem gevonden Jeroen hij staat nu in D.

Ander vraagje, neemt ie naast adressen ook berichten mee? en verwijderd ie berichten als jij in C dat ook hebt gedaan....?

het is eigenlijk heel simpel, outlook slaat je pst bestand vanzelf op in een standaard map.
met dat backup progje kan je dus aangeven waar outlook een extra copie opslaat en met welke frequentie
als jij dus aangeeft dat je iedere dag als je outlook afsluit een copie wilt maken kan dat; alles wat je veranderd hebt past ie aan op het moment dat je de backup maakt

Bedankt Jeroen mijn vraag is weer opgelost.

Fijn weekend!

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan