Archos 7 home tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul7

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2010
Beste,

Ik heb gisteren een Archos 7 home tablet gekocht, maar de android market staat hier niet standaard op, is het mogelijk deze erop te zetten? Of een app die .apk bestanden (dus apps) kan installeren?

Ik wist niet waar dit topic hoort, dus ik heb 'm hier gezet.

Mvg, Raoul

Bedankt voor het verplaatsen nog.
Ik heb inmiddels de mediamarkt (dus waar ik de archos tablet gekocht heb) hierover gecontacteerd. Zij zeiden dat deze een update krijgt naar Android 2.2 en dan ook een android market bij 2.2
Ik heb ook een mail naar archos gestuurd en zij wisten er niks vanaf...
Ik heb nu ook naar Android een mailtje gestuurd naar compatibility@android.com
Hier heb ik nog geen antwoord op.

Mvg, Raoul

Laatst bewerkt:
misschien heb ik daar wel wat aan ja, maar nu heb ik volgende probleem.
als ik mijn Archos 7 home tablet opstart, dan krijg ik dit meteen te zien: 'het proces android.process.acore is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw' en als ik klik op 'nu sluiten', komt die steeds weer opnieuw, hoe vaak je ook doorklikt.

heeft iemand hier een oplossing voor? want zo kan ik mijn Archos 7 home tabled dus niet meer gebruiken.

Alvast bedankt!

Mvg, Raoul

ging het maar zo makkelijk.
als ik archos 7HT opstart komt die meteen met die melding en ik kan die wel wegklikken maar dan komt die binnen 1 seconde weer opnieuw, dus ik kan niks resetten ofzo.
wel heb ik op de achterkant van de archos 7HT een reset-knopje zitten, deze heb ik ook ingedrukt, maar zonder succes :(

iemand enig idee?

Mvg, Raoul

Misschien is dat forum, voor vragen over dit onderwerp, toch geschikter.

Handleiding ook al geraadpleegd ?

Laatst bewerkt:
ja, maar zo'n dingen staan niet in de handleiding, maar ik heb wel gekeken

en deze vraag heb ik daar ook al gesteld paar uur geleden, maar misschien weet iemand het hier?

mvg, Raoul

Help

Heb gisteren een archos 7 home tablet gekocht.
Wilde door het installatiescherm wandelen en per ongeluk heb ik een verkeerde taal aangetipt, Sloveens nog wel, nu probeer ik om de taalinstelling terug te zetten, maar ja ik lees en spreek geen sloveens om te weten wat wat is om aan te klikken.
Wie kan mij hier bij helpen om de taalinstelling terug te zetten en opnieuw te installeren?

1. ga naar instellingen (menu-knopje die bovenaan de balk staat en dan meest rechtse knopje onder)
2. zoek in de lijst language&input.png, in het sloveens is de tekst natuurlijk anders, maar het symbooltje is hetzelfde.
3. hier zit je in de instellingen van het toetsenbord en de taal selecteren, een van de bovenste knopjes is de taal, dit zul je vanzelf wel zien en anders moet je de bovenste 3 ofzo eens aanklikken en kijken of daar een hele lijst met talen staan

Welkom Roxanne1984,

Het is niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn topic, graag even een nieuwe vraag stellen. Daarnaast is het al een oud topic, bij deze gaat er ook een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan