Arctic Fan Pro 2L TC

Status
Niet open voor verdere reacties.

saffier1990

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Ik heb een Arctic case Fan Pro 2L TC aangeschaft, maar hij draaid niet, alleen heel even als ik mijn pc opstart gaat hij aan, maar daarna stopt ie er mee...

Lijkt net als of hij te weinig stroom krijgt ofzo! Weet iemand misschien een oplossing? Want weet et zelf ff niet meer. Kan in mijn BIOS niks aan passen voor mijn fans (heb een DELL pc, zal voor de kenners genoeg zeggen hihi)

Grtjs Saphira

Heb em aan de achterkant van mijn pc geplaatst, waar eerst ook de standaard koeling zat in deze kast, heb een studio XPS van DELL, is een hele kleine compacte kast dus wilde er een betere fan in hebben. De fan die ik had draaide niet meer dan 1500rpm. De Arctic Fan Pro 2L TC zou 2500 rpm moeten halen, maar helaas doet hij et dus niet :(

Heb em aangesloten op de 3pin connector op me MB!

Eerst even dit: het aantal toeren per minuut van een fan zegt helemaal niets over de koel-prestaties c.q. de luchtverplaatsing. Er zijn fans die met 800 rpm beter presteren dan fans met 2500 rpm...

Maar goed, dat lost je probleem niet op. Al op een andere aansluting geprobeerd?

Tsja dat is dus ook een probleem, dat is me enige plek om em aan te sluiten, heb geen andere connectors op me MB. Me andere koeling werkt wel gewoon op die aansluiting, dus aan de aansluiting kan et eigenlijk niet liggen lijkt mij...

Al met een verkoopje geprobeerd de fan rechtstreeks op de voeding aan te sluiten?

nee zo'n ding heb ik niet... Zou dat het probleem kunnen verhelpen? dan ga ik nu meteen naar de winkel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan