Ardamax Keylogger 2.8

Status
Niet open voor verdere reacties.

WestOsdorp

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2007
Ik wil mijn zoon de pc in de gaten houden maar hoe kan ik een .exe met een keylogger samenstellen.

Via Remote installation>Append keylogger engine to file or another application?

Of iets anders?

Ik heb Easy Blinder om iets samen te stellen, maar weet niet hoe dat werkt.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Je hebt keyloggers die je op de client (de pc van je zoon) installeerd end ie je per mail de log bestanden doen toesturen.
Je kunt ze ook laten wegschrijven naar een directory en dan via het netwerk er naar toe gaan om deze uit te lezen.

(volgens mij is het wettelijk verboden om iemend op die manier in de gaten te houden tenzij hij of zij ervan op de hoogte is!)

Je hebt keyloggers die je op de client (de pc van je zoon) installeerd end ie je per mail de log bestanden doen toesturen.
Je kunt ze ook laten wegschrijven naar een directory en dan via het netwerk er naar toe gaan om deze uit te lezen.

(volgens mij is het wettelijk verboden om iemend op die manier in de gaten te houden tenzij hij of zij ervan op de hoogte is!)

Hij is daarvan in de hoogte, dus het is dan niet verboden :)

Volgens mij is een keylogger toch gewoon verboden ? omdat het een een soort virus is of heb ik dat nou fout ?

Je kunt ook naar http://www.weetwatzedoen.nl/ gaan , Dat is een soort programma om de pc in de gaten te houden.

Ardamax Keylogger is a keystroke recorder that captures user's activity and saves it to an encrypted log file. The log file can be viewed with the powerful Log Viewer. Use this tool to find out what is happening on your computer while you are away, maintain a backup of your typed data automatically or use it to monitor your kids. Also you can use it as a monitoring device for detecting unauthorised access. Logs can be automatically sent to your e-mail address, access to the keylogger is password protected. Besides, Ardamax Keylogger logs information about the Internet addresses the user has visited.

Nee dus

Volgens mij is een keylogger toch gewoon verboden ? omdat het een een soort virus is of heb ik dat nou fout ?

Je kunt ook naar http://www.weetwatzedoen.nl/ gaan , Dat is een soort programma om de pc in de gaten te houden.

Een keylogger vind ik beter

Hoe oud is je zoon? heeft die pc op zen kamer?
Je kunt hem ook gewoon vertrouwen ;)
(weet zeker dat als die weet dat er een keylogger is, hij een oplossing zoekt (ja heb er ervaring mee ))

Hoe oud is je zoon? heeft die pc op zen kamer?
Je kunt hem ook gewoon vertrouwen ;)
(weet zeker dat als die weet dat er een keylogger is, hij een oplossing zoekt (ja heb er ervaring mee ))

Hij weet niet wat een keylogger is. Ik wacht gewoon op een antwoord op mijn eerste vraag :P

wat ben ik blij dat mijn pa minder van computers afweet dan ik en dat hij me gewoon vertrouwd.. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan