ardamax

Status
Niet open voor verdere reacties.

sofieke

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
hallo,

ik heb ardamax keylogger op mijn pc geplaatst,maar ik krijg mijn startpagina niet terug!
hij is nu verborgen en weet iemand hoe ik hem terug kan oproepen?

alvast bedankt!!

groetjes

Kijk dan eens in IE bij invoegtoepassingen.
Extra>>Invoegtoepassingen beheren.

Als je IE7 gebruikt, heb je dat er staan.

Dan ben ik bang dat ik je niet verder kan helpen. :(

Druk eens tegelijkertijd volgende toesten in : Ctrl+Alt+Shift+H Normaal gezien zou de keylogger weer zichtbaar moeten zijn. Tenminste als je deze standaardwaarde niet hebt aangepast. Anders moet je jouw gewijzigde toetsencombinatie in voeren. Indien je dit ook niet meer weet dan moet je dit programma downloaden en uitvoeren.

Druk eens tegelijkertijd volgende toesten in : Ctrl+Alt+Shift+H Normaal gezien zou de keylogger weer zichtbaar moeten zijn. Tenminste als je deze standaardwaarde niet hebt aangepast. Anders moet je jouw gewijzigde toetsencombinatie in voeren. Indien je dit ook niet meer weet dan moet je dit programma downloaden en uitvoeren.

ik heb dit al enkele keren gedaan en dit lukt niet!
ik heb ook geen andere instellingen gedaan!
als ik naar het installeerprogramma ga en ik klik op rechtermuisknop en dan op eigenschappen dan staat erbij:laatst geopend op de datum dat ik die toetsen heb gebruikt en toch komt er niets op het scherm!
ik wil deze niet verwijderen ,want ik heb er een taak op gemaakt en mijne pc is door een stroompanne uit gegaan en op de keylogger staat mijn taak nog!

De link die ik gaf is enkel maar om het weer zichtbaar te maken. Zie hier.Eerste vraag en het antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan