"Are you in the picture" virus MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

umiak

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2003
Onderwerp: are you in the picture virus op MSN

Heb gisteren een bestandje per ongeluk geopend op MSN en zit nu flink in de problemen , ging zo snel, geen tijd om te verwijderen.

Elk iemand die zich aanmeld bij mij krijgt een link : are you in the picture met zijn naam erachter. Durf de link hier niet neer te zetten. Je weet maar nooit.
Na een paar minuten komt dat elke keer terug bij de mensen en kan niet meer de mensen aanklikken en moet MSN afsluiten en opnieuw aanmelden. Op internet kom ik ook vast.
AVG heeft devolgende gedetecteerd Trohan horse downloader generic8.Lbq C:\wor.exe
Deze verwijderd maar bij opnieuw opstarten van de pc staat dat ding er weer

Is deze tool daar ook goe voor: http://www.forospyware.com/t92153.html#post398656
dat jij noemt?

Probeer het eens he :) Daar is het ding toch voor gemaakt, dus.

er zijn 3 bestanden gedecteerd :

C:\WINDOWS\cfdemo.scr
C:\WINDOWS\fxstaller.exe
C:\WINDOWS\fxstaller.exe

Moet ik deze verwijderen?

AVG heeft wel C:\wor.exe net gedetecteerd. Heb verwijderd maar straks komt het weer terug bij opnieuw opstarten.

Laatst bewerkt:
Als je het terug verandert naar marktplaats, en je start opnieuw op. Verandert hij dan terug in hotinfolink? Zoja is er nog steeds een worm/trojan/virus-iets actief. Start msn maar eens op, dan weet je meteen of er nog iets actief aanwezig is.

Draai eens een online scan.
http://www.eset.com/onlinescan/

Onderwerp: are you in the picture virus op MSN

Heb gisteren een bestandje per ongeluk geopend op MSN en zit nu flink in de problemen , ging zo snel, geen tijd om te verwijderen.

Elk iemand die zich aanmeld bij mij krijgt een link : are you in the picture met zijn naam erachter. Durf de link hier niet neer te zetten. Je weet maar nooit.
Na een paar minuten komt dat elke keer terug bij de mensen en kan niet meer de mensen aanklikken en moet MSN afsluiten en opnieuw aanmelden. Op internet kom ik ook vast.
AVG heeft devolgende gedetecteerd Trohan horse downloader generic8.Lbq C:\wor.exe
Deze verwijderd maar bij opnieuw opstarten van de pc staat dat ding er weer

Is deze tool daar ook goe voor: http://www.forospyware.com/t92153.html#post398656
dat jij noemt?

m'n ouders hebbben hetzelfde probleem de virus kan niet verwijderd worden hij opent alleen pop-ups als het daar daan ook bij blijft

m'n ouders hebbben hetzelfde probleem de virus kan niet verwijderd worden hij opent alleen pop-ups als het daar daan ook bij blijft
Welke pop-ups? Hier niet.
Heb het idee dat het goed is.....maar ik roep nog niet te hard. Even afwachten.

waarom heb je de bericht in het engels getypt ik had het al wel bij de moderator gemeld omdat ik dacht dat het een spam was

Als je het terug verandert naar marktplaats, en je start opnieuw op. Verandert hij dan terug in hotinfolink? Zoja is er nog steeds een worm/trojan/virus-iets actief. Start msn maar eens op, dan weet je meteen of er nog iets actief aanwezig is.

Draai eens een online scan.
http://www.eset.com/onlinescan/

Wel James , denk dat het goed is.........Die Belgen hé....die zijn goed......ben er zelf ook één....

Heb AVG , Windows defender en RegistryMechanic een scan laten doen, ennneee niks.
Je hebt mijn pc gered. Indien weer problemen dan hoor je het............thanks!!!!!!!!!!!!

Groetjes,
Fabienne

waarom heb je de bericht in het engels getypt ik had het al wel bij de moderator gemeld omdat ik dacht dat het een spam was

? Sorry, begrijp het even niet? Engels? Ja, dat kreeg ik dus ook in MSN : are you in the picture + naam van mijn vrienden@hotmail.com

Dus begrijp ik even uw vraag niet.........

*James007 zingt trots het Belgische volkslied*

A nos enfants de la patrieeeeee... :p

Zet je de vraag nog even op opgelost rechtsonder de pagina? Dankjewel :)

*James007 zingt trots het Belgische volkslied*

A nos enfants de la patrieeeeee... :p

Zet je de vraag nog even op opgelost rechtsonder de pagina? Dankjewel :)

hmmmmmmmm, James foei............is de Marseilleise...hahahaha....

Zo gaat het :

Ô Belgique! Ô Mère chérie!
A toi nos coeurs, à toi nos bras
A toi notre sang, ô Patrie
Nous le jurons, tous, tu vivras
Tu vivras, toujours grande et belle
Et ton invinsible unité
Aura pour devise immortelle
Le Roi, la Loi la Liberté (Ter)

Dank je....

Status
Niet open voor verdere reacties.