ares

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurrr

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2009
ik heb ares, alleen hij blijft maar bezig met verbinding maken weet iemand wat ik hier aan kan veranderen of dat het te veranderen is?

bedankt:thumb:

welke windows systeem gebruik je ?

bij XP en Vista krijg je een melding van de firewall of het programma geblokkeerd moet blijven of dat het toegang krijgt tot het internet.

ook is het mogelijk dat de eerste keer verbinden erg lang duurt wat bij mij het geval ook is

meestal herstart ik ares een paar keer als het echt te lang gaat duren (half uur)

als je geen windows Firewall gebruikt dan even kijken of een andere firewall Ares niet blokkeert

iets op internet gelezen dat Windows beperkte aantal tegelijke verbinding knijpt
zodat het allemaal wat langer duurt .. weet niet of dit een probleem moet zijn voor het online gaan want heb er verder geen problemen mee :confused:

verder kan ik je weinig helpen misschien kijken voor een andere download programma

lukt niet

hij word niet geblokt door me firewall teminste dat heb ik uitgezet.
dus iemand nog andere ideen?
het is trouwens op me laptop en ook op me gewone pc. dus misschien is er bij iemand iets bekend over mischien iets van een storing bij ares?
ik wil liever geen ander programma omdat ik met die programma eigenlijk wel heel veel kon vinden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan