Argosy HV335T start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remon0123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2013
Volgens de handleiding heb ik getracht de firmware V2.1c te installeren. Echter nu blijft het blauwe LED lampje knipperen en komt het menu niet te voorschijn.
Daarna de harde schijf geformatteerd. En de Argosy HV335T mediaspeler wederom aangesloten op de TV met hdmi en usb kabel. Allebei geprobeerd maar lampje blijft knipperen en ik zie alleen het hoofdscherm. Met afbeelding van het apparaat en afstandbediening maar geen menu.
Heeft iemand suggesties? Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Laatst bewerkt:
Hallo Remon,

is jouw probleem opgelost? Ik krijg hetzelfde, een knipperend lampje en het menu is niet te bereiken.

Groet,
JJ

Hallo JJ,

Ik ben blij dat er nog iemand reageert. Helaas ik heb de oplossing niet voor je. Waarschijnlijk kan een programmeur het wel oplossen.
Is het probleem bij jou ook ontstaan na installatie van de firmware?
Het volgende mailtje heb ik naar argosy.tw gestuurd maar nooit een antwoord erop gehad. Misschien weet jij een ingang bij de Taiwanezen.

"Dear Sir, After trying to upgrade my Argosy hv335t with firmware V2.1c, the device is not responding anymore.I connect the device to my smart-TV and the hv335t blue led-button keeps on flashing and no menu appears on my TV. I'v formatted the intern 1TB disk and still no response. Led button keeps on flashing and no menu appears on the TV. Can you please help me? With kind regards, "

Ik heb de moed opgegeven en de 1TB eruit gesloopt voor mijn NAS.
Ik hoor graag van je.

Groet,
Remon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan