Argosy HV335T vergeet inloggegevens.

Status
Niet open voor verdere reacties.

coenraad

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 nov 2006
Hallo helpers,
ben in het bezit van een Argosy HV335T.
Werkt fantastisch, ook over het netwerk, usb (extern), HDD. Speelt vrijwel alles af wat ik wil en zoals ik wil.

Wat is het probleem dan zul je je afvragen.

1 Hij weigert mijn inloggegevens van mijn draadloos netwerk te onthouden, terwijl hij daar specifiek om vraagt.

2 Als ik op het netwerk zit kan ik de 3 opties niet benaderen die separaat vermeld worden. Te weten Flickr, weather en soms Picasa. Constant "connection failed".

3 De Bittorentfunctie weigert elke dienst, en de HDD is ook niet te bekijken.

Terwijl media streamen over het netwerk prima gaat.

Heb de jongste firmware erop gezet, maar dat mocht niet baten.
(versie 2.1 van 09-011-2010)

Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is ?:o

hv335T

Goedenavond

Sinds woensdag ben ik ook in het bezit van dit apparaat, en vandaag ge-installeerd.
- HDD erin 320GB
- films gekopieerd
- aangesloten aan tv en versterker
naar menu >> system > netwerk > DHCP , hij ontvangt ip adres

- Nu naar windows en de argosy opzoeken in netwerk omgeving ( windows 7 doet dat zelf, wanneer hier op geklikt , dan heb je al toegang tot de HDD en kan gekopieerd worden

Heb je geen windows 7,maar XP bijvoorbeeld, dan ga je naar netwerk, en zoeken , en typ je ip adres in wat achter DHCP staat in menu van argosy

Heb je verder nog vragen ( BT heb ik nog niet geprobeerd ) mail gerust
a.offerein@upcmail.nl

Sommige MKV bestanden 1080P speelt hij niet af : video not supported , en andere weer wel, zonder verklaring

Hallo,
bedankt voor je reactie.
Zover kom ik ook, als ik hem aan de draad hang.
Maar dat is nou net niet de bedoeling.
Mijn vrouw wordt gestoord van die hele spagettizooi aan draden.
Films overzetten doe ik simpelweg via de usb-aansluiting vanaf mijn laptop.
Resumé, ik wil het draadloos gedeelte (en dan met name BT functie) op orde hebben.
Telkens opnieuw inloggen is niet erg handig en als je hem aan laat staan, blijft de HDD en koeler constant draaien.
Hij werkt prima, zowel met XP, Vista als 7.
Matroska bestanden heb ik nog geen problemen mee gehad.
Moet absoluut zeggen (schrijven) dat het een fantastisch apparaat is voor de prijs die ik betaald heb.
Was een iBood aanbieding, € 59,- of zoiets.

Heb zoveel fora doorlopen, (en geconludeerd dat er veel met hetzelfde probleem zitten zonder oplossing) dat ik het maar laat zitten.
Heb de HDD eruit gehaald, (bromde ook irritant) en stream vanaf mijn servertje, of speel vanaf mijn usb HDD.
Zet dus bij deze de vraag op opgelost.
Bedankt voor het reageren en meedenken.:thumb:

Hallo,

ik had hetzelfde probleem. De argosy was afgeleverd met firmware versie 2.0
Nadat ik hem ge-upgrade naar versie 2.3 was dit probleem bij mij opgelost.
Link voor firmware: http://www.argosyusa.com/hv335t.shtml?DefaultTab=4#hv335tfw

Gerrit Jan

Hoi Gerrit Jan,

Ik ben ook in bezit van dit geweldige apparaat. Hij draait werkelijk alles af. (zelfs mijn 3D SBS en 3D OU films draaien uitstekend !!)
Bij mij speelt alleen het probleem dat (ik heb hem aan mijn intern netwerk gekoppeld middels UTP kabel) dat ik zodra ik de Argosy aan heb gezet eerst naar het netwerk menu dien te gaan om " delen " uit te zetten en daarna weer aan te zetten omdat hij anders geen connectie maakt met het netwerk. Dit terwijl delen continue aan staan. Heb ik deze actie uitgevoerd dan loopt alles voortreffelijk maar het blijft lastig.
Firmware versie is bij mij nog V2.0 dus overweeg op up te graden naar V2.3 mogelijk is dat probleem dan ook opgelost.
Maar kan ik met een firmware upgrade ineens van V2.0 naar V2.3 spingen (en de tussenstap upgrade van firmware versie V2.1 en 2.2 uit te voeren of dien ik deze eerst door te lopen??

Alvast bedankt !!

Mvrgr. Mark

Hiermee sluit ik de topic. Deze is oorspronkelijk van 2010, dus al heel lang niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan