aristona videorecorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ritajan44

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2013
Heb nog oude video recorder ,die keurig de band inslikt,heb de bovendeksel er afgehaald en ziet dat de tape opgepakt wordt door de rol , maar dan houd het op. Er verschijnt dan een sleuteltje op het display en er gebeurt verder niets . Krijg de band er niet meer uit. Naar het mileupark of ....
gr.janneman

Bandje plakken! :d
Nee zonder dollen. Als deze recorder al wat ouder is lijkt het mij niet meer de moeite om deze nog te reanimeren.
Of je moet nog heel wat waardevolle banden in huis hebben die het nakijken waard zijn.
Dan is het mss te overwegen om die banden over te zetten naar bv DVD.

Welkom op Helpmij! :thumb:

Laatst bewerkt:
Welkom nog op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb je vraag verplaatst van: Members Chat ---> Audio/video apparatuur-Televisie/ DVD/Video.

Members Chat is niet een sectie om een dergelijke vraag te stellen.

Succes met je vraag.;)

Laatst bewerkt:
Wat ik mij van die apparaten herinner is dat, als het sleuteltje in het display verscheen, dit betekende dat het ding op het "kinderslot" (CHILD LOCK) stond. Dit was via die toets op de afstandbediening weer uit te schakelen (bij sommige modellen was daar een code voor nodig).

Aristona videorecoorder. Heb de band verwijderd, geknipt en in stukken er uitgehaald .De zoekgeraakte afstandbedienig van nieuwe batterijen voorzien en weer een band ingedaan en ******* het werkt , alleen dat sleuteltje blijft er wel in staan . Hij is van m,n zoon en die is er weer blij mee. Bedankt voor de tip(s) gr. jh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan