arklinux

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sponzenbroekske

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
om me bezig te houden heb ik op een andere pc arklinux opgezet, ik wou is horen of je ook zoiets als compiz fusion hebt hiervoor, want deze is nu uitgerust met KDE en niet met GNOME zoals men ubuntu (:love:), en als iemand er al ervaring mee heeft mag hij die ook eens zeggen, zowel goede als slechte. Leuke extra's fzo mag je ook altijd melden voor arklinux. THX

Ik heb nog geen ervaring met Arklinux.
Is het proberen waard of niet?

:)

Arklinux is op KDE interface gebaseert en niet op gnome en het zou een van de snelste OS zijn die er is, en ik draai het op een pentium III 1ghz, 160 SDram en hij draait daar vlot op. En de gebruikelijke standaard opensource software zit er op zoals bij Ubuntu. En de installatie was prachtig, je kon toen tetris spele terwijl hij aan het installeren was :d:d:d:d:d. Zeer gemakkelijk te installeren, het gebruik zal gelijklopend zijn met ubuntu. Je kan het natuurlijk gratis downloaden, een .iso file 700MB, maar geen liveCD. Ik ken ubuntu nu al een beetje dus ik zou het niet vervangen door Arklinux maar daar ligt dan ook het geval GNOME-KDE. Maar als je geregeld een ander OS uitprobeert dan kan je dat ook eens doen, het internet moest je nog wel "activeren" iets in de terminal typen, maar wat dat juist was ben ik al vergeten.
Arklinux

als je wil mag je gerust is via vnc op mijn computer en staat toch niets belangrijks op. (DIT GELDT ENKEL VOOR SHORTY!!!!!) Dan zal ik wel ip en pasword op msn geve en dan kan je gerust is kijke, en probere, mss ook een handige manier op probleme op te lossen :p. Ik heb het juist zelf geprobeert met men ubuntu en het werkt dus laat maar iets weten op msn.

(ik heb ook nog een vraagje staan bij SOFTWARE>PARTITIES)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan