Arovax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eaglethunder

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
154
Ja, wat ik me afvroeg... wat vinden jullie van Arovax Software? Bijvoorbeeld Arovax Shield, Arovax AntiSpyware beta en Arovax No Spam

Arovax Shield heb ik al een tijdje, en bevalt me zéér goed. Het is een schild dat verschillende soorten typen spyware; waaronder dialers, hijackers etc. tegengaat.

Maar waar het mij om ging... wat vinden jullie van Arovax AntiSpyware... ik heb hem al 2 dagen, en hij bevalt me redelijk. Tot nu toe heb ik ook AdAware, Spy-Bot S&D, MS Antispyware en a-squared op mijn computer, maar ik laat vooral AdAware scannen. De rest is als het ware een oplossing in 'nood' die ik in de hand heb, mocht het van pas komen. Maar Arovax AntiSpyware zelf vind ook al redelijk wat aantal dingen. Zouden jullie hem kunnen aanraden als énige AntiSpyware op de computer, ook al is hij in béta-status? Mij bevalt hij zéér goed, overigens al de Arovax producten. Als je niet weet hoe het zit, of wat arovax is *klik* voor meer info.

Alvast bedankt!
Yoeri
 
IK heb het pas twee dagen de spywhare tool.Hij scand razendsnel! en hij vind bij mij 1a2 spywhares wat Ad-aware en spyboth laten liggen,dus dat is wel ok.:thumb:

je moet oppassen al je kazzaa gebruikt:rolleyes: , Dat ziet Arovax anti spyware progje ook als spywhare aan,net als microsoft anti spyware tooltje, die doet dat ook.Als je het weg veegd dan werkt je kazaa niet meer:( Maar dat kan je regelen dat hij dat de andere keer overslaat.

verder vind ik de opties wel erg weinig,maar het is een betaversie dus.

IK laat het mooi staan elke spywhare extra weg is beter:thumb: en het gaat razendsnel dat scannen.

Groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan