arp.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamekipa

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Bij installeren krijg ik de foutmelding kan bestand arp.exe niet vinden. Hierdoor kan ik de netwerkkaart niet installeren.
Weet iemand een oplossing?

Ik was mbv de sitecom cd rom verder gegaan en nu is er vanalles mis.... Kan een appaaraat bestand niet vinden en een heel verhaal
Het register en van windows of system.ini verwijst......

oa vnetsup.vxd
vredir.vxd

Start eens opnieuw op en probeer het nog eens via die 2de link die ik gaf.

Precies volgens de tweede link gedaan

Krijg de volgende meldingen na opniwue opstarten:

dfs.vxd
vredir.vxd
vnetsup.vxd

na intoetsen van een willekeurige toets volgt:

Kan de dynamic link bibliotheek niet vernieuwen msnp32.dll
het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden(een gedeelte van) de volgende functie is niet beschikbaar:
Microsoft Network

gr

Heb nog iets gevonden over die 3 vxd's

To reinstall vnetsup.vxd, vredir.vxd, dfs.vxd, msnp32.dll just go under your windows network configuration, delete the " Network Client for Microsoft" and add it again, it will ask for the windowd cd, slide it in or choose the W98 directory you copied onto your disk and let it go !

[edit] Als je nog vragen hebt hoop ik dat een ander je zo verder kan helpen. Ik moet straks werken (nachtdienst)[/edit]

Deze vxd's kan je volgens mij ook installeren door setup vanuit de win98 directory te starten. Dus niet de setup in de root van de cd, maar in de directory win98.

Die manier van Tania is niet gelukt
Waar vind ik die directory WIN98

Ik heb die directory gevonden......knap he..???
Op de cd rom gesetuped en nu is de comp weer aan het installeren afwachten maar?????

Uiteindelijk de oplossing gevonden in het opnieuw installeren van windows. Ik kreeg teveel foutmeldingen.

Alsnog bedankt
Tanja en hangmat!

Jammer dat het niet anders kon. Maar ja, een schone installatie op zijn tijd is ook lekker. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan