Array is niet volledig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi321

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
http://pastebin.com/08WF9sAV

Dat is het script. Lijn 28 weergeeft alle bestanden wel correct, met als voorbeeld de array $files["menu"][0]["path"] dat zou werken.
Probleempje bevind zich dus op lijn 33, deze weergeeft enkel de array van $files["root"].

Als ik lijn 29 weghaal, dus geen return meer, en vervolgens op lijn 33 geen $pages maar $files gebruik, weergeeft de print een compleet lege array..

Wat is hiervan het probleem?

Laatst bewerkt:
Op regel 8 doe je een subaanroep naar scanPages, waarvan je het resultaat negeert. Dat zorgt er basically voor dat alleen de files in de main directory gelezen worden en de rest niks mee gedaan wordt.

Yep, het resultaat van regel 8 zul je ook in je array moeten stoppen op het juiste nivaeu in je $files array

Vind het vervelend om te vragen, maar zou ik misschien een gecorrigeerde versie kunnen krijgen? Ik ben gewend aan LUA, die zo'n script makkelijk zou ondersteunen en daarom heb ik absoluut geen idee wat ik ermee aan moet. :(

EDITR: Oh nevermind, het lijkt te werken nu :) Bedankt!

Laatst bewerkt:
Ohrite. Ik dacht het nu werkend te hebben, maar helaas. Het gaat al beter, maar niet wat de bedoeling is.
Script is hier.
Website hier.

Als je daar een stukje naar beneden scrolled kom je de array "pages" tegen, en daarop weer "menu", gevolgd door "downloads". Dit is al niet correct, ik wil de menupagina's enkel in $files["menu"], niet in $files["pages"]["menu"].

Ben een beetje uit m'n ideeën nu, want PHP heeft een erg inflexibele rotbasis.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan