Plotinus
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 mrt 2007
Ik wil van een aantal tabbladen met data middels een macro de 'terugloop' afzetten, kolommen uitvullen en een autofilter in de bovenste rij plaatsen. Hiervoor heb ik een array gedefinieerd. Echter, als ik de makro aanroep terwijl ik op een blad sta dat niet in de array zit (in dit geval 'startblad'; rood gemaakt), dan loopt de makro vast met de foutmelding "De opdracht kan niet worden voltooid met het opgegeven bereik..." voor het autofilter. Als ik in een van de bladen sta waarvoor de makro moet worden uitgevoerd dan lijkt het enkel goed te gaan voor dat blad, behalve het plaatsen van de autofilter.
Ik heb geen idee hoe dit mogelijk is, maar veel ervaring met arrays heb ik dan ook niet. Ik heb het vage vermoeden dat het ergens in de declaratie zit; geen idee hoe ik de betreffende variabelen moet definieren; soms zie ik ook een foutmelding die op een gemist object slaat...
Zou iemand eens naar bijgevoegd bestandje willen kijken?
Ik heb geen idee hoe dit mogelijk is, maar veel ervaring met arrays heb ik dan ook niet. Ik heb het vage vermoeden dat het ergens in de declaratie zit; geen idee hoe ik de betreffende variabelen moet definieren; soms zie ik ook een foutmelding die op een gemist object slaat...
Zou iemand eens naar bijgevoegd bestandje willen kijken?