Artefakte in het beeld doro processor veroorzaakt?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lutz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Ik heb een Ashrock H77M moederbord met een S1155 socket intel processor. Het systeem is niet overklokt en gaat door het leven met 2 schermen, meestal voor internet of tekstverwerken. In de laatste tijd krijg ik steeds vaker zwarte rechthoeken in beeld itjden het lezen van webmail accounts. Stop ik met scrollen dan verdwijnen de artefacte weer. Een scherm is met HDMI aangestuurd, de ander via DVI digitaal. Verder heb ik geen grafische kaart geplaatst.

Kan dat het begin zijn van het overlijden van de CPU? Het systeem is door een groot bedrijf geassembleerd. Weet iemand hoelang de garantie op Intel CPU's is (ik denk dat ik een i5 CPU heb).

Garantie is 2 jaar. Er is overigens een bug bekend met een aantal browsers waar dit voorkomt. Het is helaas nu al erg laat, anders zou ik even de problemen en eventuele oplossingen er nog bij zoeken.

Dat zla het wel zijn. Dankzij de tip heb ik gevonden dat Firefox artefacte heeft bij Linux en Intel HD grafiek. Kan ik het probleem uitzitten, totdat er een nieuwe driver beschikbaar komt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan