article 871122

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Windows XP home
Wirelees Network Broadband router geinstalleerd (d.m.v. CD)? Type sitecom mimo-XR

Ik kan geen draadloze verbinding maken met mijn laptop..
Volg ik diverse installatieinstructies loop ik dood op art. 871122.
Verwezen wordt naar microsoft knowledge base art. 871122.
Ook vind ik deze website
http://support.microsoft.com/kb/871122
installeer wireless Zero configuration, dit om beschikbare draadloze netwerken weer te geven. Via surfen moest ik volgende uitvoeren: %SystenRoot%\system32\services.msc /s
(spatie tussen msc en /s is noodzakelijk).
Heb zo een en ander geprobeerd, menig uurtje geprobeerd de oorzaak te vinden.
Als ik opstart staat er een draadloosverbingspictogram met een kruis er door.
Steek ik nu de wireless adapter in een USB aansluiting komt er i.p.v. een kruisje een pijltje dat zoekt.

Onderstaande zijn zo programma's o.a. die ik heb proberen uit te voeren:
Gekopieerde teksten uit deze programma's.
-------------------------------------------------
There are 4 steps to set up your home wireless network:
By Tony Northrup
1.
Choose your wireless equipment
2.
Connect your wireless router
3.
Configure your wireless router
4.
Connect your computers
---------------------------------------------------------

Artikel ID: 871122
Foutbericht bij het uitvoeren van de wizard Draadloos netwerk instellen na het installeren van Windows XP Service Pack 2 of Windows XP Tablet PC Edition 2005
Bekijk de producten waarop dit artikel van toepassing is.
Alles uitklappen | Alles samenvouwen
InleidingDe wizard Draadloos netwerk instellen en de functie Beschikbare draadloze netwer...De wizard Draadloos netwerk instellen en de functie Beschikbare draadloze netwerken weergeven maken beide gebruik van de service Wireless Zero Configuration om hun functionaliteit aan Microsoft Windows XP Service Pack 2 (SP2) en Microsoft Windows XP Table PC Edition 2005 te verlenen. Als de service Wireless Zero Configuration niet beschikbaar is, wordt een foutbericht weergegeven waarmee u naar dit artikel geleid.
Naar boven
Meer informatieEr zijn verschillende redenen voor dit probleem. Sommige computer- en hardwarefa...Er zijn verschillende redenen voor dit probleem. Sommige computer- en hardwarefabrikanten leveren hun eigen configuratiesoftware ter vervanging van de service Wireless Zero Configuration in Windows. In dat geval moet de meegeleverde software van de fabrikant worden gebruikt voor de configuratie van het draadloze netwerk. Raadpleeg de documentatie die bij de computer of bij de draadloze netwerkkaart is geleverd wanneer u de wizard Draadloos netwerk instellen of de functie Beschikbare draadloze netwerken weergeven wilt gebruiken voor de configuratie van het draadloze apparaat. U kunt deze documentatie gebruiken om te bepalen of het mogelijk is de service Wireless Zero Configuration te gebruiken voor de configuratie van het draadloze netwerk. Soms kan de Windows-functionaliteit niet worden gebruikt.

Volg de volgende stappen als de computer of draadloze netwerkadapter is geleverd zonder de eigen specifieke software voor draadloze netwerken:
Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ ncpa.cpl en klik op OK.
Klik op Netwerkverbindingen.
Selecteer de draadloze verbinding in Netwerkverbindingen en klik op Instellingen van deze verbinding wijzigen.
Schakel op het tabblad Draadloze netwerken het selectievakje Draadloos netwerk automatisch configureren in.

Als u de service Wireless Zero Configuration wilt starten, gaat u als volgt te werk:
Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ %SystemRoot%\system32\services.msc /s, en klik op OK.
Dubbelklik op Wireless Zero Configuration.
Klik in de lijst Opstarttype achtereenvolgens op Automatisch en op Toepassen.
Klik in het gedeelte Status van service op Start en klik op OK.
----------------------------------------------------------
Ik volg hun instrukties voor de uitvoering maar eigenlijk weet ik niet wat ik doe.

Vraag: Hoe kom ik er nu achter om foutmelding art. 871122 uitgevoerd te krijgen?

Misschien kan ik dan wireless internetten!

B.v.d. en m.v.g.
Ko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan