Article not found

Status
Niet open voor verdere reacties.

essie88

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Ik heb hetzelfde probleems, maar ook met spellen. En de dingen die ik probeer te downloaden zijn vaak nog geen dag oud, dus moet toch iets anders zijn dan.... heb wel een andere newsserver dan jou (FTD) maar lijkt me ook vreemd als t dat is....

Laatst bewerkt door een moderator:
essie 88:

dat kan haast niet. Dat zou dan eerder liggen aan je eigen provider. Er zijn providers (o.a. wanadoo) die bepaalde nieuwsgroepen niet ondersteunen. Iedere willeleurige post van - zeg eens wat... - minder dan een week oud, moet je die zonder problemen kunnen downloaden.
Ga anders eens op zoek naar aanvullende usenet-servers dan alleen die van je eigen provider. Er zijn diverse betaalde, zoals Eweka, maar ook wel gratis diensten. Een aardig gratis alternatief is bijvoorbeeld Freenet. Meld je hiervoor aan op www.freenet.de (minimale kennis van de Duitse taal is wel een vereiste). Op de homepage staat ergens rechts bovenin de optie "jetzt kostenlos Mitgleid werden". Meldt je aan met een willekeurig, maar echt bestaand adres in Duitsland.
Met de inloggegevens kan je 7 usenetservers aanspreken, newsread0.freenet.de t/m newsread6.freenet.de (poort 119, 2 threads per server, "send group command" uitschakelen). Elke server geeft 2 threads van 32.5kbs
Let op dat je inlogt op servers met het volledige emailadres (dus inclusief @freenet.de)
Retentie is erg kort, ongeveer 3 dagen, (voor niets gaat de zon op) maar server is snel, compleet en stabiel.

Laatst bewerkt:
Het is niet de bedoeling dat je in een vraag van een ander over je eigen probleem begint.
Daarom heb ik je vraag een eigen plaats gegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan