Articles komen niet op frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
ik heb een aantal artikelen gemaakt, en het frontpage vinkje aangezet. Echter ik kan ze niet zien op mijn frontpage. Ook als ik een menu naar een article wil linken (kies dan article layout), laadt de pagina, maar zonder het article er in...

de home link staat trouwens op front page blog layout (hiermee bepaal je toch hoe je home page er uit ziet?)

weet iemand welke instelling ik over het hoofd zie?

het adres is http://www.lab-r.nl

thanks!

Doen de artikelen het wel als je een standaard template activeert?
Geen van je links doen het namelijk, zelfs de read more niet die rechts onder een stuk standaard joomla tekst staat geeft geen sjoege, hoewel die wel linkt naar een paalde artikel.

Mijn eerste indruk is dat je hoofdtekst niet in de template gedefinieerd is.

net gecontroleerd..en met de standaard templates zie ik de artikelen inderdaad wel ja

het menu kan ik niet checken omdat die standaard dingen het top menu gebruiken, en ik het main menu (dus ik zie ander menu bij de standaard templates)

weet jij dan hoe ik dit kan oplossen? thanks!

ik denk dat je template het op een 1 of andere manier het niet ondersteund...

probeer is een andere tamplate NIET DE STANDAARD.
en kijk of ie t daar wel doet..

ik heb de hele bende maar opnieuw geinstalleerd.. en nu lijkt het te werken weer.. thanks!

Ik zie dat dit probleem is 'opgelost' door de topicstarter.
Echter 'opgelost' door een compleet nieuwe installatie.

Er was ook een andere manier mogelijk geweest.

Het probleem is echter geen probleem.
Meestal als je een andere dan de standaard bijgeleverde templates gebruikt dan kun je het volgende doen:

- Login op de backend.
- Ga naar 'Extensies >> Template beheer'.
- Selecteer je template
- Kijk onder 'Parameters' van je template en activeer daar 'Show component on frontpage'.

Hierdoor verschijnt dan wel je artikelen overzicht op de frontpage!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan