jacksparrow1971
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 feb 2007
Hallo, ik heb een XFX Radeon HD5850 XXX en krijg sinds een paar dagen bij het spel Borderlands grijs/groene strepen en plaatselijk een soort ''sneeuw effect'' bij andere spellen zoals Modern Warfare 2 en Bad Company 2 heb ik helemaal geen problemen. Het probleem doet zich meteen na het starten van het spel voor.
Borderlands heeft het altijd heel goed gedaan, ik heb de pc al teruggezet met systeemherstel, het spel opnieuw geinstalleerd en de videokaart drivers ook opnieuw geinstalleerd. Ik kreeg ook een keer een melding: couldn't find shaders o.i.d.
Nu wil ik vragen of waar dit aan kan liggen, ik denk niet aan de kaart omdat de andere spellen het prima doen.
Alvast bedankt!
Groeten, Marcel
Borderlands heeft het altijd heel goed gedaan, ik heb de pc al teruggezet met systeemherstel, het spel opnieuw geinstalleerd en de videokaart drivers ook opnieuw geinstalleerd. Ik kreeg ook een keer een melding: couldn't find shaders o.i.d.
Nu wil ik vragen of waar dit aan kan liggen, ik denk niet aan de kaart omdat de andere spellen het prima doen.
Alvast bedankt!
Groeten, Marcel