• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Artikelen en adressen invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justes

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2004
Hallo,

Ik ben al geholpen door Eric, maar nu het volgende.
Zoals ik het nu heb is het niet te lezen als ik een artikelnummer moet zoeken, wat er in de cellen zelf komt te staan is niet belangrijk die maak ik als het inorde is wel onzichtbaar, het mooste is zoals Jan van Asseldonk het had in zijn voorbeeld.
Ik heb de aressen en artikelen in blad A er onder gezet, misschien is dat makkelijker.
Misschien is het voor de adressen ook mogelijk.
Bij voorbaat dank.

Gr. Justes

Bijlagen

Begrijp niet helemaal wat je bedoeld.
Hoort dit bij een andere vraag, dan liever daar verder gaan.

Hallo Jan,

Het hoort inderdaad bij het bericht doorlopend bonnummer, maar omdat dit weer een ander probleem voor mij is dacht ik dat er nu een ander bericht van moest maken.
Het gaat erom dat als ik nu op het pijltje klik de cijfertjes niet te lezen zijn.
Je had laats een paar voorbeelden waar van er een heel duidelijk was, het was met een fantasie letter ik kan hem niet meer terug vinden en ik weet ook niet hoe ik dat moet maken.
Er zij meer dan 500 adressen en 1000 artikelen.

Groeten Justes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan