ASCII Art

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Ik heb een klijne vraag ik heb nu all op paar Forums Gepost maar niemand kan me Het Uitleggen of heel onduidelijk

Hoe krijg ik dit in een .bat bestand het is Gemaakt door mijn ASCII codes

Zij mijn Bijlagen

Bijlagen

• ascii.asc.png
    ascii.asc.png
    4 KB · Weergaven: 44
met een Echo "" kan je dingen weergeven
voorbeeld:

blaat.bat
Code:
@echo off
echo   __
echo  (oO)
echo "/||\"
pause

voor datgene dat jij wilt, moet je elke letter omzetten en dan elke rij (horizontaal) dus uit-echo-en

Laatst bewerkt:
hij werkt Bedankt ik Zal zo wel een screen sturen! bedankt

Het is in Winrar Gezet want Forum heeft limit op kbs

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoe krijg ik die

"" weg dus dat ze er wel zijn maar dat je ze niet ziet

als ik die "" Niet gebruik werkt De .bat bestand ook niet en nog gekker is

dat als ik bevoorbeeld in blabla.bat opent die niet open ga maar als ik hem Compliren naar Exe dan werkt die wel

Misschien handiger als je in het vervolg relevante code kunt laten zien ? Dit blijft gokken naar wat je verkeerd doet. Het voorbeeld van Vegras lijkt me duidelijk zat.

ik kan de code wel doen maar je snap het dan nog niet want het effect is op

Text & bat & en zo niet Goed ik heb Special Programa Gedownload die ASCII goed laat weer geven zo dat ik als het klaar is kan Compliden voor een Excel

dit is de code

Code:
@ Echo Off
Echo "_________         __                                                        "
Echo "\_   ___ \_______|__| _____   ____           __  _  _______ _______   ____  "
Echo "/    \  \/\_  __ \  |/     \_/ __ \   ______ \ \/ \/ /\__  \\_  __ \_/ __ \ "
Echo "\     \____|  | \/  |  Y Y  \  ___/  /_____/  \     /  / __ \|  | \/\  ___/ "
Echo " \______  /|__|  |__|__|_|  /\___  >           \/\_/  (____  /__|    \___  >"
Echo "        \/                \/     \/                        \/          \/ "
Echo "                       __________        __                                 "
Echo "                       \______   \ _____/  |______                          "
Echo "                        |    |  _// __ \   __\__  \                         "
Echo "                        |    |   \  ___/|  |  / __ \_                       "
Echo "                        |______  /\___  >__| (____  /                       "
Echo "                               \/     \/          \/                        "
Echo "      ____   ____        _______    _______  _______  ________              "
Echo "      \   \ /   /        \   _  \   \   _  \ \   _  \ \_____  \             "
Echo "       \   Y   /         /  /_\  \  /  /_\  \/  /_\  \  _<__  <             "
Echo "        \     /          \  \_/   \ \  \_/   \  \_/   \/       \            "
Echo "         \___/            \_____  /  \_____  /\_____  /________/            "
Echo "                                \/         \/       \/                      "
pause
cls
Call cwflooder.exe -V003 -Versie.ini

Uiteraard is het juist wel belangrijk om relevante code te posten. Als je jouw voorbeeld in een script zet, en je voert het uit via dos, dan krijg je toch wel degelijk de foutmelding te zien.

_____ __ (ongeveer dan) -> wordt niet herkend als een interne of een externe opdracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan