ASIO drivers probleem V-DJ

Status
Niet open voor verdere reacties.

bisopn

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
ik heb een numark-mixertje en virtual DJ geinstallerd.
daarin krijg ik de melding van ADIO:
"There Are no Creative audio products installed and running on the system that support ASIO."
ik heb 3 geluidkaarten in mijn computer.
1 op het moederbord.
1 los kaartje (PCI)
1 USB geluidskaart.
ik heb de PCI kaart er uit gehaalt. en nog krijg ik ASIO.
ik heb de USB kaart er uit gehaalt en nog krijg ikASIO.
- ik heb een keer in virtual DJ. toen ik ook die melding nog kreeg over ASIO. dat ik fullscreen aanzette. daarmee ging de computer vast. en kon ik alleen maar ctrl alt del indrukken. en bëeindigen. als ik dat opnieuw starr virtusal DJ. krijg ik een zwart scherm in mijn scherm dus kleiner dan full scherm. waar normaal Virtual DJ logo inkomt.
als ik-klik-daarop verandert het beeld resolutie naar gloof 800x600. kleiner.
klik ik weer. is het beeld normaal. maar ik blijf zie dan gewoon het logo weer.

als ik systeem herstel probeer krijg ik de melding.: De computer kan niet worden beveiligd met Systeemherstel. Start de computer opnieuw op en voer Systeemherstel vervolgens opnieuw uit. als ik de computer opnieuw start krijg ik nog die zelfde melding.... en ik kom ook niet in de veiligemodes. als ik de computer opnieuw start met F8.
dan start de computer opnieuw op.

wie weet wat ik moet doen. met deze 2 problemen.: Asio en systeem herstel.
doordat ik virtualDJ op fullscreen gezet heb, en bij ctrl alt del bëeindigen, krijg ik het neit meer aan dus blijft geheel VDJ. hangen. daarom systeem herstel
ik heb virtal dj opnieuw geinstallerd en dit helpt niet. (eerst verwijdert).

Voor het asio gedeelte hang het er een beetje vanaf welke vdj je gebruikt. Als je 5.2 hebt, kun je in een lijst (ergens bij opties) kiezen wat voor midi device er aan je pc hangt, als je daar dan die numark controller kiest stelt vdj alles automatisch goed in voor je.

Voor het systeemherstel gebeuren heb ik helaas geen oplossing.

het probleem heeft niks te maken met numark, maar dat ik geeb geluid krijg. dat door dat asio komt.
eerst wekte vdj wel. maar nu niet meer na dat ik fulscreen heb aangezet.
ik kon toen bijna niks doen. en heb ctrl alt del ingedrukt. en vdj bëeindigt, nu an ik het niet meer opnieuw starten...
dat zwarte wat in mijn scherm dus blijft hangen.

ik kan ook geen systeem herstel doen. wie weet hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen.:thumb:

ASIO heeft niks met het mixertje te maken. dat zijn de drivers van mijn geluidskaart, maar van welke/
i kheb de USB geluidskaart er uitgehaalt. en de PCI geluidsgaakt.
de drivers zou hij dan olijkt mij niet moeten herkennen. omdat er geen geluidskaart in zit.
misschien die audio driver van onbourd opnieuw iunstaoeren.
probeer ik wel. maaer hoe zit het met systeemherstel

Heb jij Uberhaupt wel een geluidskaart die ASIO drivers heeft/ondersteund?

:shocked:
het is nual gelukt. ik heb V-DJ verwijdert in in register gezocht naar v-dj.
2 dingen hiervan ook verwijdert. en weer opnieuw geinstallerd.

ik denk dat mijn USB geluidskaartje asio gebruikt. waardoor het als standaard geluidskaart ook herkent als asio.

in Pinnacle Studio 11 kreeg ik ook ASIO melding...
weet niet of ik dit nog heb. moet is kijken.
maar ik denk dat ddit van die USB geluidskaart is.

4407619762841048033840350522289920649.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan