Ask.com wegdoen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Ask.com staat als standaard zoeker en ik zou die graag weghebben en veranderen in google.be . Ik gebruik Chrome bij Windows 8.1
Lode

Als je bij google op de 3 balkjes streepjes klikt krijg je een venstertje te zien. Hier klik je op instellingen. Als je dan bij opstarten specifieke pagina aanvinkt en dan op pagina's instellen google.be zet zal hij die openen bij een nieuw tablad.
Als je daarna bij zoeken google neerzet zal hij automatisch als je iets in de balk een zoekopdracht typt via google zoeken.

Bij mij lukt dat niet. Telkens ik een nieuw tabblad open komt dit zoeklijn er op Powerd bij Ask en dat wil ik weg.
Lode

Ok, de normale Ask.com Toolbar word meestal mee geinstalleerd met iets dat is gedownload. Het kan doorgaans via Configuratiescherm, Programma's en onderdelen netjes weer worden gede-installeerd.
Meld hiervoor aan als (een) Beheerder.

Daarna moet er hooguit nog even via de Opties/Voorkeuren van de betreffende browser(s) nog even als Startpagina verwijderd worden, & de gewenste Startpagina opnieuw instellen.
Dit moet per Gebruiker gecontroleerd worden.

Lolfunner. Ik heb de Mbam laten lopen en nu is de Ask.com weg DEBANKT Lode

Lolfunner. Ik heb de Mbam laten lopen en nu is de Ask.com weg DEBANKT. Daardoor heb ik de procedure van het later binnen gekomen advies van TheKnight niet meer uitgevoerd. Albast beide BEDANKT
Lode

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan