Ask toolbar niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Eigenlijk is mijn titel een beetje misleidend want ik heb de Ask toolbar wel kunnen verwijderen uit mijn browser. Ik was weer te snel met clicken met de installatie van mutorrent.

Wat nou mijn probleem is is dat dat vervelende Ask gewoon nog ergens in mijn systeem zit te sluipen en ik krijg het er niet uit. Op willekeurige momenten maar minstens 2x keer dag wordt ik ipv bijvoorbeeld naar het helpmij_forum gewoon naar de website van Ask gestuurd. Ik kan echt helemaal niks van Ask terugvinden op mijn pc.

Ik hoop een expert te vinden die weet hoe ik die rommel eruit kan krijgen, herinstallatie van Firefox heeft het niet voor elkaar gekregen. En even voor de duidelijkheid JA ik heb de Ask toolbar al geuninstalled uit my software van windows xp en ook de add-on pulgins in Firefox verwijderd.

scannen en laten verwijderen door mbam(www.antimalwarebytes.com).
Waarschijnlijk zijn de registerwaarden of verboren bestanden niet geheel verwijderd.

Ga hem proberen... AdAware zou dit ook doen maar niet dus...

En zoals ik al dacht deed ook antimalwarebytes helemaal niks. Weet iemand toevallig om precies welke registerwaarden of bestanden het zou gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan