Aslcity.be

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
Gegroet broeders & zusters,

Ik presenteer u de nieuwe profielensite, aslcity, die binnenkort opengaat & voor het grote publiek bereikbaar zal zijn, maar voor we online gaan hadden we graag de mening van het professioneel oog gehoord.

Aslcity is dus een profielensite, maar niet zo'n gewone als redbox of LookNmeet is. Nee, wij promoten ook het multimediagehalte via videoclips & games, gezelligheid via blogs & forums, ontspanning via de vele functies die binnenkort online zullen komen.

Onze server hebben we al, en we hebben al het geld verzameld voor die de volgende maanden ook af te betalen. Graag zouden we dus even graag gehoord hebben of jullie dingen opmerken die beter kunnen ?

Url: Aslcity.be

Er staat nu nog niet veel reclame op de page, dus ik geef je het voordeel van de twijfel.
Ik laat de link (vooralsnog) staan.

Nou, dan wil ik wel serieus naar je topic kijken. Om te beginnen had ik in jouw plaats de tekst van je post nog even goed doorgelezen, voor ik had gedrukt op "Reactie plaatsen". Het is het visitekaartje van de site, maar de zinnen zijn hier en daar "krompraat".
De zin "Nee, wij promoten ook het multimediagehalte via videoclips & games..." is erg onduidelijk. Je bedoelt denk ik dat jullie het multimediagehalte van de site willen verhogen.
En dan deze "Onze server hebben we al, en we hebben al het geld verzameld voor die de volgende maanden ook af te betalen". Ten eerste, wat kan ons dat schelen? Je vraagt om een oordeel over de vormgeving van de site en niet over de financiering, toch? En had de woorden "voor die de " maar liever vervangen door "om die".
Peanuts in jouw ogen misschien, maar het is wel je "binnenkomer".

Dan de site: prima startpagine, rustige, heldere layout! :thumb: Een kleinigheidje: het tekstblokje Home, Online en Extra moet natuurlijk in lijn komen met de twee tekstblokken erboven. Nog een kleinigheidje: vraag om foto's met een bepaalde maat, zodat ze met hetzelfde formaat in de layout gezet kunnen worden.

De indexpagina van het forum: perfect! De foto in de header: goed uitgekozen, lekker rustig zwart-wit. Jammer van die knullige tekst ASLCITY.BE erin.
Kan gemakkelijk beter.

In het klapmenu Profielen zijn de links nog "dood", die onder Admin werken pas als je bent ingelogd. Dat ging me echter een beetje te ver...:rolleyes:

De profielpagina's vind ik lastig te lezen, witte letters op een zwarte achtergrond. Als je daar lang naar kijkt begint de tekst te "schitteren". Een gebroken link naar een foto bracht me op deze pagina, maar dat zullen de kinderziektes zijn.

Kortom, de site zit goed in elkaar wat layout betreft, hier en daar zou nog iets verbeterd kunnen worden en let op de presentatie.

Laatst bewerkt:
Eerst en vooral wil ik jou enorm bedanken voor de uitgebreide uitleg & kritiek die je gaf, maar over het taalgebruik van mijn eerste post moest niet echt een oordeel geveld worden ;) Dat was ook maar rap gedaan, het is dan ook geen visitekaartje hoor.

Ik was eigenlijk naar een oordeel aan het zoeken naar de lay-out en vind het als prachtig dat je die geweldig vindt. De prestaties en schoonheidfoutjes als dode links moeten er inderdaad nog uit. We zijn dan ook nog niet online ter verduidelijking ;)

Verdere reacties zijn steeds welkom !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan