ASO zegt samenwerking met Hitman Pro op

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
2.878
Ik kon er hier niets over vinden, maar al op 30 november blijkt dat Antispywareoffensief.nl heeft besloten de support voor het programma Hitman Pro stop te zetten.

Voorzover ik kan nagaan is dit hier niet even gemeld. Omdat Helpmj samenwerkt met ASO lijkt me een vermelding over dit besluit toch wel zinvol.

De volledige mededeling op ASO
 
Inderdaad Ikself, had er zelf ook al aangedacht om die mededeling te posten maar wachtte het eventjes af totdat ASO er zelf mee kwam. Overigens een verstandig besluit van het antispywareoffensief-forum. De zeer ijverige experts aldaar kunnen hun tijd wel beter besteden dan de fouten op te lossen die Hitman Pro kennelijk toch kan veroorzaken. We hadden het daar al eerder over, ook over de credits van onderdelen: *klik*
 
Ja het in het het form gezien.

is aangepast..
 
Laatst bewerkt:
Ik had niet helemaal door dat hier een mededeling gewenst was?
 
En toch vind ik het jammer dat ze uit de lucht gaan, op bepaalde momenten heb ik er toch baat bij gehad.
 
Geplaatst door humpe
En toch vind ik het jammer dat ze uit de lucht gaan, op bepaalde momenten heb ik er toch baat bij gehad.
Hoe bedoel je dat? Wie of wat gaat er "uit de lucht"? Hitman Pro blijft gewoon bestaan hoor.
 
Sorry sorry ik had het verkeerd begrepen.
 
Geplaatst door gezina
....Overigens een verstandig besluit van het antispywareoffensief-forum. De zeer ijverige experts aldaar kunnen hun tijd wel beter besteden dan de fouten op te lossen die Hitman Pro kennelijk toch kan veroorzaken.....
Mee eens!

Toch wil ik nog opmerken dat de grote drukte op Antispywareoffensief, vanwege hitman pro, deels te wijten is aan ASO zelf. Men heeft het, in mijn optiek, zelf zover laten komen door veel te laat een duidelijk standpunt in te nemen over Hitman Pro.:)
 
Geplaatst door XP_PC
Ik had niet helemaal door dat hier een mededeling gewenst was?

Dan kun je toch zien dar er zeer veel helpmij-ers bij ASO komen en/of het bestaan van deze site weten.
En dat de helpmij-ers ook daar het forum lezen.
 
Geplaatst door ikself
Mee eens!

Toch wil ik nog opmerken dat de grote drukte op Antispywareoffensief, vanwege hitman pro, deels te wijten is aan ASO zelf. Men heeft het, in mijn optiek, zelf zover laten komen door veel te laat een duidelijk standpunt in te nemen over Hitman Pro.:)

Naar de 'buitenwereld' toe wel ja.. Op HM is hier ook eerder een thread over geweest.

Geplaatst door puppie


Dan kun je toch zien dar er zeer veel helpmij-ers bij ASO komen en/of het bestaan van deze site weten.
En dat de helpmij-ers ook daar het forum lezen.

Ik heb nooit het tegendeel beweerd :).
 
Geplaatst door XP_PC
Naar de 'buitenwereld' toe wel ja.. Op HM is hier ook eerder een thread over geweest.
Ik vind jouw reactie nogal vaag. Laat ik het dan wat concreter maken: al een hele tijd is ook op ASO bekend dat hitman nogal wat (niet aan spyware/malware gerelateerde) problemen veroorzaakt.

In plaats van tijdig in te grijpen (door de hitmanpro-sectie te sluiten dus!) heeft men de situatie min of meer op z´n beloop gelaten en een te lange periode de support opengehouden, met het gevolg dat de situatie rond hitman geëscaleerd is.

Dáár is de maker van hitman niet debet aan, maar dat mag je het bestuur/crew van ASO wél aanrekenen, die naar mijn mening hierin niet de volledige verantwoordelijkheid heeft genomen, maar achter de feiten heeft aangelopen. Op andere (Engelstalige) fora kent men die verantwoordelijkheid wel en is men gewoon vanaf het begin dat hitman is ontstaan duidelijk en consequent en geeft men goed beargumenteerd aan dat ze met hitman niets te maken willen hebben.:)
 
Laatst bewerkt:
@ikself,
Dit vind ik meer een discussie voor bij ASO op het forum.
Dat er hier ook voor en tegens waren doet niet terzake.
ASO heeft besloten om te stoppen met support en als daar een discussie over moet komen met de crew van aso dan zou dat op dat forum uitgesproken moeten worden en niet hier bij helpmij.
 
Prima, ik meende iets naar XP-PC te moeten verduidelijken.:)

Maar je hebt wel gelijk, discussie hierover hoort hier niet thuis.....:)
 
Lukt vandaag ff niet meer XP:confused: Zit op m´n werk, ik mag de rest van de middag vergaderen.....

edit: Eigenlijk voel ik er niet zoveel voor om dit via PB te bespreken, ik wil hier op ASO best even over doorbabbelen hoor.....:)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door ikself
Lukt vandaag ff niet meer XP:confused: Zit op m´n werk, ik mag de rest van de middag vergaderen.....

edit: Eigenlijk voel ik er niet zoveel voor om dit via PB te bespreken, ik wil hier op ASO best even over doorbabbelen hoor.....:)

Uuhm.. Ik weet niet wat jij allemaal nog graag besproken zou hebben maar je bent vrij om een thread te openen in onze Feedback-sectie :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan