ASP.NET Machine Account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Bij een update van Win XP Prof, een paar dagen geleden, verscheen er plots een Gebruikersaccount "ASP.NET ...." Ook verscheen een account op mijn naam. Nu moet ik dus telkens langs mijn account en dat wil ik vermijden. (Voordien kwam ik telkens onmiddellijk terecht in Windows). Mag ik nu gewoon dat ASP-account verwijderen (via Configuratiescherm - Gebruikersaccounts) samen met de "verwijdering van de bestanden"? Of verwijder ik best het account met "behoud van de bestanden"? Ik kon reeds natrekken dat dit ASP-account iets te maken heeft met Microsoft" .net framework"maar daar werk ik niet mee.

Bij een update van Win XP Prof, een paar dagen geleden, verscheen er plots een Gebruikersaccount "ASP.NET ...." Ook verscheen een account op mijn naam. Nu moet ik dus telkens langs mijn account en dat wil ik vermijden. (Voordien kwam ik telkens onmiddellijk terecht in Windows). Mag ik nu gewoon dat ASP-account verwijderen (via Configuratiescherm - Gebruikersaccounts) samen met de "verwijdering van de bestanden"? Of verwijder ik best het account met "behoud van de bestanden"? Ik kon reeds natrekken dat dit ASP-account iets te maken heeft met Microsoft" .net framework"maar daar werk ik niet mee.

Ik heb even een thread opgezocht via de zoekfunctie van helpmij. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=213508

Als je deze stappen volgt moet het lukken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat account kan gewoon worden verwijderd, heeft voor 'normale' pc-gebruikers geen functie.

Hoe verwijderen?: maakt niet uit, er zijn zo veel manieren:p.
Om ff een voorbeeld te geven van hoe: Start, Uitvoeren, Control userpasswords2, tabblad Geavanceerd, knop Geavanceerd, klik op gebruikers en verwijder het account.

Mochten(mochten er nog meer accounts staan waarvan je niet weet of je ze nodig hebt moet je het ff zeggen).

Je zal het nooit geloven!!! Ik heb Nero 8 geïnstalleerd en mijn probleem is daardoor vanzelf opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan