asp.net

Status
Niet open voor verdere reacties.

petra66

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2008
zal wellicht wel de zoveelste zijn met dezelfde vraag maar heb alle opties die ik hier gelezen heb geprobeerd en nog steeds werkt het bij mij niet.

Ik heb ook last van die vreselijk irritante ASP.NET account met wachtwoord. heb oa in uitvoeren commando CMD geprobeerd met commando NET USER INLOGNAAM / DELETE... werkt niet (althans niet bij mij)
tevens opdrachtprompt: net user administrator/active:yes etc geprobeerd.
nieuwe update van Microsoft.NET Framework v1.1 geinstalleerd werkt ook niet.
Gebruikersaccount beheer geprobeerd om het daar te verwijderen, lukt ook niet.
Tevens met opstarten pc geprobeerd comp. problemen oplossen, veilige opstartmodus etc etc etc....
Ook Offline NT password en registry editor bestand geprobeerd te downloaden om op CD te branden om vandaaruit te verwijderen zelfs dit lukt niet..

Ik ben ten einde raad en weet niet meer wat ik nog meer kan doen. Kan bv nu ook niet defragmenteren etc aangezien hij dan toestemming vraagt met asp.net + wachtwoord wat ik dus niet heb en dit geldt voor heel veel toepassingen.

Ik ben niet super handig met comp. en geen idee hoe nu verder. Ik heb Windows Vista home.

Hoop dat iemand mij verder kan helpen...

mvrgr
Petra

Hoi !

Alle update's wel geinstalleerd ?

Inmiddels moet je minstens Framework 2.0 hebben.

SP1 al geinstalleerd ?

UAC al uitgeschakeld ?

Opstarten van de Vista-DVD en kiezen voor reparatie al geprobeerd ?

Greetz,

Harry.

bij een laptop zit vrijwel altijd een recovery installatie.
\w.s. is het het makkelijkst en iig afdoend, om al je gegevens veilig te stellen(back up) en daarna de recovery uit te voeren.
Dan ben je weer waar je was toen je de laptop kocht.

ASP.NET account wordt er gek van

:evil:bedankt voor de opties en antwoorden maar heb de gehele lijst stap 1 t/m stap 5 van Word zelf de baas over Windows Vista doorgelopen maar werkt niet. Ik krijg de vraag om een wachtwoord voor ASP.NET account op te geven die ik dus niet heb. Ook het aanpassen van UAC etc lukt dus niet. Ik kan gewoon niets doen hij vraagt overal bij wat ik ook doe om een wachtwoord die ik niet heb. Ik heb overigens ook geen laptop maar een PC.

Ik wordt er echt helemaal gek van....zelfs een comp. zaak bij mij in de buurt weet niet hoe het op te lossen is....

kan dat ook niet zijn dat het een virusje is of spyware?

Geen idee wat het was of kan zijn maar heb inmiddels mijn gehele pc opnieuw geinstalleerd en eindelijk ben ik er vanaf.
Wellicht niet de oplossing maar het werkt tenminste.

Bedankt in ieder geval.
Gr.
Petra

nja, graag gedaan dan zeker...

goed dat het probleem dan is opgelost :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan