Aspire 1640 OnScreen werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

rrrrr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Hoe krijg ik de instelling terug dat bij verhogen/verlagen van volume/contrast dit op het beeldscherm wordt weergegeven?
Onderin beeld verscheen in de kleur groen een indicator.
Ik heb al veel geprobeerd, maar kom er niet meer uit...........

heb je al bij de drivers van acer gekeken.

Installeer de Launch Manager opnieuw en de knoppen springen tot leven.

Erik Rothuis

Dank voor de snelle reacties.
Op de site van Acer had ik al eerder gezocht naar de drivers, maar ik kon niet vinden hoe je dan deze drivers kunt downloaden.:(
De Launch Manager opnieuw installeren lukte ook niet, want ik kon dat bestand niet vinden.:(
Uiteindelijk via download.com gezocht naar de launchmanager van Acer, gedownload en geinstalleerd: het werkt weer!:)

Op de site van Acer had ik al eerder gezocht naar de drivers, maar ik kon niet vinden hoe je dan deze drivers kunt downloaden.:(
De Launch Manager opnieuw installeren lukte ook niet, want ik kon dat bestand niet vinden.:(
Uiteindelijk via download.com gezocht naar de launchmanager van Acer, gedownload en geinstalleerd: het werkt weer!:)

Als je de link van puppie volgt en vervolgens in het scherm kiest voor 'launch manager' (daar waar 'drivers & utilities' staat) krijg je automatisch een download pop-up te zien...lijkt me niet zo heel moeilijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan