Aspire 3000 heet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Goededag allemaal,

ik heb een Acer aspire 3000 serie laptop.

Nu heb ik die gekregen van iemand omdat hij niet meer werkte. Het is een aardige laptop. Maar iedere keer als ik hem opstart dan zie je het bios scherm van acer en dan daarna zou hij de hardeschijf benaderen en windows xp opstarten maar dan start hij steeds opnieuw op. Zogauw ik een cd erin doe van de setup van XP ( een recovery cd ) dan pakt hij hem gewoon en kan ik hem gewoon voor een deel ghosten zodat windows er op staat. Maar tijdens het ghosten valt dus de computer uit. Volgensmij word de laptop te heet want hij start steeds opnieuw op. Ik zou het niet weten wat iets anders kapot kan zijn. Want de hardeschijf kan ik gewoon inlezen.

Nu wil ik eens een BIOS update doen. En staat op de website van acer maar weet iemand hoe ik dit kan doen? Met diskette. Kan iemand hier een stappenplan maken?

Hoop op snelle reactie.

Pim

Hoi,

Ik zou geloof ik eerst zorgen dat hij goed werkt want als hij tijdens bios update ermee stopt heb je weer een ander probleem erbij.

Modag

blaas de laptop een keer uit dan koelt het beter en valt hij misschien niet ui ;)

Ik heb de laptop al uitgeblaast alleen de noord of zuid brigde word te heet.... Processor niet....Denk dat daar aan ligt. Weet iemand tips?

ma hoe weet je dat aleen de north bridge en de south bridge te heet worden als je een laptop hebt??:confused:

als je iets duidelijker bent kunnen mensen ook beter helpe ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan