Aspire 5633 WLMi_2G120 drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aenar

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2007
Ik heb zojuist mijn Acer Aspire 5633 WLMi_2G120 laptop opnieuw geinstalleerd. Vooraf zag ik dat alle drivers voor XP aanwezig waren, dus ik dacht geen probleem. Helaas werken veel van de drivers niet op mijn Windows XP Pro 64 bit editie.
Is er iemand die mij kan helpen aan de juiste drivers?

Wel eerst de chipset drivers geinstalleerd, voordat je de andere probeerde?

Wel eerst de chipset drivers geinstalleerd, voordat je de andere probeerde?

ja en die zijn met succes geinstalleerd.

Ik mis nu de ethernet controller, video controller, modem, network controller, wireless lan adapter.

Maar eh....

Waar heb je die drivers voor Win XP 64 bits vandaan dan???
Op de Acer site staan ze niet......

Maar eh....

Waar heb je die drivers voor Win XP 64 bits vandaan dan???
Op de Acer site staan ze niet......

Op een cd hier op de zaak, hebben meerdere van die dingen, maar of het is een oude cd, of het zijn geen 64 bit drivers (edit: ooit gemaakt door een collega, je kent ze wel). Ze werken iig niet. Maar als ik de netwerk kaart aan de praat krijg ben ik al een stuk verder.

Op de site staat idd bij lan een broadcom driver, helaas niet voor de 64 bit, en hij werkt ook niet.

Laatst bewerkt:
Wordt allemaal een groot probleem... Ook al zou je ergens een enkele driver kunnen vinden, je laptop gaat nooit goed werken met 64 bits XP zonder alle correcte drivers.
Gewoon 32 bits installeren dus...

Wordt allemaal een groot probleem... Ook al zou je ergens een enkele driver kunnen vinden, je laptop gaat nooit goed werken met 64 bits XP zonder alle correcte drivers.
Gewoon 32 bits installeren dus...

het is maar een test laptop om straks de rest te downgraden van vista naar xp, dus ik laat hem zo ff staan en zoek wel door. Als iemand nog iets vind, laat het weten :)

Waarom niet upgraden naar Windows 7?!

Daar hebben wij nog geen licenties van hier op de zaak.

Update: Video en Ethernet controller drivers gevonden.
Ik mis nu nog de touchpad drivers zodat ik weer kan scrollen en de wireless drivers.
Update 2: Wireless drivers ook gevonden.

Als het hier wat rustiger is maak ik wel een mooi lijstje met alle drivers voor dit type laptop voor xp pro 64 bit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan