asquared free

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie1

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
Ik wil "scannen met asquared free" graag in mijn rechter muisknop hebben.

Weet iemand hoe dat moet?

gr. Lowie1

Hier zie je hoe men een "open met kladblok" toevoegd aan alle documenten.

Je kunt een gelijkaardige redenering volgen maar dan moet je dus twee dingen veranderen in de uitleg:
  1. Je tekst moet niet "Open with Notepad" zijn maar "Open met Asquared".
  2. De value van de regel command moet niet "notepad.exe %1" zijn, maar "c:\linknaar\aquaredbestand.exe %1".

Voor je het bovenstaande gaat uitproberen, moet je eerst de instellingen van A-squared er eens op nakijken. De optie om dat in je rechtsklikmenuutje te hebben zit namelijk ingebakken in A-squared. Je moet het vast gewoon even opnieuw activeren.

Laatst bewerkt:
hallo James 007,

Ik heb asquared nog eens goed bekeken en het is me inderdaad gelukt om in de rechter muisknop "scan with asquared free" te krijgen. Fantastisch, bedankt voor je uitgbreide antwoord. Mag ik je nog wat vragen:

Je begint met het woord "hier' en daar zit een link onder. Hoe doe je dat, hoe krijg je dat voormekaar?

Nogmaals hartelijke bedankt.

gr. Lowie

1. Kopieer het linkje naar je klembord op je pc, via ctrl+c of "kopiëren".
  2. Typ de tekst in het reageervenstertje op Helpmij.
  3. Selecteer het gewenste woord.
  4. Druk op de knop met het wereldbolletje
    createlink.gif
    . Er gaat een klein venstertje open.
  5. Plak je linkje in dat venstertje en druk op OK.

Je kunt het ook manueel invoegen via:
HTML:
[url="http://linknaarwebsite"]Je onderlijnde tekst[/url] andere tekst

Het forum werkt namelijk met BB-code zodat je zelf die opmaak kunt aanbrengen.

ik heb nooit begrepen: kopieer naar het klembord
Wat betekent dat?

gr. Lowie

Het klembord is een stukje geheugen speciaal bedoeld voor kleine zaken zoals stukjes tekst, afbeeldingen... Je kunt iets naar het klembord kopiëren door iets te selecteren (in de meeste programma's) en dan de toetsencombinatie CTRL+C te gebruiken of door te rechtsklikken en dan kopiëren te nemen.

Als je dan in een ander programma de toetsencombinatie CTRL+V gebruikt of rechtsklik en dan plakken staat je tekst of afbeelding plots daar ook. Het betere knip- en plakwerk. In je verkenner werkt het exact zo met bestanden.

Je kunt dus ook in je Internet Explorer of Firefox in de adresbalk een linkje selecteren (meestal door op het veldje te klikken selecteert het automatisch) en daarna ctrl+c of rechtsklik >> kopieren.

Bedankt voor alle antwoorden James.

Misschien heb ik in de toekomst nog wel meer vragen. Ik hoop dat ik dan bij je terecht kan hoewel ik nog niet weet hoe ik je in "HelpMij" moet bereiken.

groenten, Lowie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan