Asrock 870 Extreme3 start probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spovovitj

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2011
Ik heb net mijn moederboord gekregen het is een upgrade kit met AMD Phenom II X4 955
en heb nog dernet mijn oude moederboord eruit geschroeft en de nieuwe erin gezet alles

Zit goed kabels enzo en nieuw voeding 450W erbij gezet en nu als ik het wil starten dan zie ik CPU fan voor 2 seconden draaien dan stopt het gewoon.

En als ik het weer wil starten dan doet het niet dan moet ik ongeveer 5 minuten wachten dan zie ik weer voor 2 seconden draaien wat kan de probleem zijn?

Hoi,

Welke videokaart heb je en heb je koelpasta gebruikt bi de processor?

Afstandsbusjes? ik denk van niet bij mijn oude moederboord was er geen afstandsbusjes en die werkte perfect en mijn videokaart is HD5450 1GB passief en ik heb stock koeler gebruikt er was al koelpasta eronder

Hoi,

Dan zal daar misschien het probleem zitten maar aan de andere kant je oude moederbord zal ook busjes gehad moeten hebben . dus even demonteren en kijken voor busjes.

Aan de andere kant van me oude moederboord zitten geen busjes alleen plastic/rubber tanden dat afstand houdt van het kast,

Mijn broertje heeft het PC naar een computerzaak gebracht wat het probleem is en heb hem ook vertelt over afstandbusjes dat wordt even wachten en dan hopen dat het werkt.

Als we de vraag zouden stellen:Heb je gewoonweg het mobo in je kast geschroefd?En het antwoord is ja..dan weet je waar het probleem zit.:D

Ja klopt heb het zo gedaan :p, morgen moet ik het PC ophalen en dan hopen dat het werkt.

Alles werkt prima klopt er was een kortsluiting bedankt voor het hulp :D

Hoi,

Kijk weer een tevreden Helpmij-er maar morgen valt vroeg vandaag;);):D succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan