Assassin's Creed 3 Savegame

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaphark

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2012
Hallo,

Weet iemand waar de save games van Asssassins creed 3 staan? Ik heb al in my documents gekocht en ook waar het spel zelf staat maar kan niks vinden.
Google wil ook niet omdat het spel net uit is :P

Gr,

van eerdere delen stond hij C:\Users\<gebruikersnaam>\AppData\Roaming\Ubisoft nu niet meer dan?

Bedankt Ellasar! Het ging om de map: Theta. Weet niet waarom maar daar staat alles in :P

Het staat daarin omdat je een gekraakte versie speelt waarbij de kraker de lokaties kan/moest aanpassen. Graag de volgende keer dat gewoon eerlijk vermelden zodat mensen als ze je willen helpen ook meteen op de juiste manier kunnen helpen.

Klopt ik heb gekraakte versie. Maar dat mag hier eigenlijk niet dus... En aangezien in de orginele versie had was alles gewoon correct. Alleen een paar exe's zijn vervangen.

Och Dat je het gebruikt kan niemand wat van zeggen, er mag alleen geen hulp geboden worden bij het kraken van spellen (zie de regels). in dit geval zou ik je net zo goed naar dat pad gestuurd hebben maar omdat een gekraakte game anders geinstalleerd is kan het andere paden gebruiken, daarom is het goed om het erbij te vermelden. anders loop je kans allemaal "standaard" antwoorden te krijgen terwijl die niet werken op jou "aangepaste" spel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan